مذاکرات بیمه دانا با بیمه گران معتبر اروپایی

در حاشیه کنفرانس بین المللی گیف-۲۰۱۶ لبنان انجام شد:

شرکت بیمه دانا با حضور در کنفرانس بین المللی گیف- ۲۰۱۶ لبنان، مذاکرات مفیدی با بیمه گران معتبر خارجی انجام داد.

به گزارش ریسک نیوز،در سی و یکمین کنفرانس بین المللی گیف که در شهر بیروت با هدف توسعه صنعت بیمه و یکپارچه سازی منافع اعضاء ، تقویت ارتباط بین بازارهای بیمه و سازمانهای مرتبط با آن و همکاری و تعامل بیشتر شرکت های بیمه با حضور ۴۶ کشور از سراسر جهان برگزار شد، راه های تقویت مناسبات و ارتباطات مابین شرکت های بیمه دنیا مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت بیمه دانا که در دوران پسا برجام فعالیت های برون مرزی خود را با اولویت بیشتری دنبال می کند، با حضور دکتر رضا جعفری رئیس هیئت مدیره، حسن نیکوی سمیعی مدیر بیمه های اتکایی و سید اصغر دفین مدیر حراست بیمه دانا در این کنفرانس حضور فعالانه ای داشت و در حاشیه این کنفرانس مذاکرات فشرده، سازنده و مفیدی را با شرکت های معتبر بیمه خارجی انجام داد که دستاوردهای مثبتی را به دنبال داشت.

شرکت مونیخ ری، لویدز لندن، آلیانس، سوئیس ری، رابرت فلمینگ(RFIB)، یو آی بی {{uibو جی ال تی {jlt}از جمله شرکت های بیمه معتبری بودندکه هیئت اعزامی بیمه دانا با آنها دیدار و مذاکرات سازنده ای انجام دادند.

گفتنی است: در سفر هیئت اعزامی بیمه دانا به بیروت، رضا جعفری رئیس هیئت مدیره این شرکت با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران، با دیپلمات ها و مقامات ارشد سفارتمان دیدار و گزارشی از مذاکرات انجام شده با بیمه گران اروپایی ارائه کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =