دستگیری باند سرقت ۲۴۰میلیونی ازموسسه مالی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سرقت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی از یک موسسه مالی و اعتباری در اراک خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند سرقت دو میلیارد و 400 میلیون ریالی از یک موسسه مالی و اعتباری در اراک خبر داد.

سرهنگ  کیومرث عزیزی با اعلام این خبر گفت: روز پنجم اردیبهشت ماه مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش یک فقره سرقت از یکی از موسسات مالی و اعتباری شهر اراک را به واحد های گشت این شهرستان اعلام کرد و با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس آگاهی استان در محل سرقت حاضر شدند و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

این مقام انتظامی استان مرکزی بیان داشت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارقان با دستکاری سیستم ایمنی موسسه مالی و اعتباری وارد این موسسه شده و با دستبرد به دو گاو صندوق اقدام به سرقت دو میلیارد و 400 میلیون ریال وجه نقد کرده اند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: پس از تحقیقات گسترده پلیس دو نفر از مظنونان اصلی پرونده که از کارکنان این موسسه هستند به علت اظهارات ضد و نقیض در روز پس از سرقت دستگیر شدند و در بازجویی های صورت گرفته به سرقت از این بانک اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی ماموران انتظامی اذعان کردند که از شش ماه قبل نقشه سرقت از بانک را کشیده و با از کار انداختن سیستم هشدار دهنده توانسته اند در شب سرقت وارد این موسسه شده و مبلغ دو میلیارد و 400 میلیون ریال را به سرقت ببرند.

این مقام انتظامی استان مرکزی افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس دو نفر دیگر از همدستان سارقان که وجوه سرقتی نزد آنان بود شناسایی و دستگیر شدند. همچنین هر چهار متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  15  =  20