جانشین طارمی در پرسپولیس بالاخره مشخص شد!

پرسپولیسی‌ها برای پر کردن جای خالی طارمی، سراغ بازیکنی رفته‌اند که مجموع بازی‌هایش در دو سال اخیر از تعداد گل‌های طارمی کمتر بوده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز،خرید احتمالی وحید امیری و مهرداد محمدی بعد از جلال حسینی، می‌تواند پرسپولیس را دوباره به برنده نقل و انتقالات تبدیل کند. با این وجود، تیم برانکو هنوز یک مشکل بزرگ دارد. بهترین خط حمله لیگ برتر، آقای گل فصل پیش را از دست داده و هنوز نتوانسته گزینه مناسبی برای پر کردن جای خالی او پیدا کند. کاوه رضایی با پرسپولیس به توافق نرسید، مسعود حسن‌زاده نتوانسته رضایتنامه بگیرد و محمد ابراهیمی هم می‌خواهد به تیم محبوبش تراکتورسازی برگردد. به همین دلیل، مدیران باشگاه دست روی یک گزینه عجیب گذاشته‌اند و می‌خواهند برانکو را برای جذب او راضی کنند. بازیکنی که برای فصل بعد سرنوشت نامعلومی دارد و جذب او کار سختی برای سرخپوشان نخواهد بود.

 

حدود 5 سال قبل، آرش افشین پدیده لیگ شد و در یک فصل 11 گل برای فولاد زد. در آن زمان به نظر می‌رسید ستاره‌ای جدید در فوتبال ایران متولد شده اما در سال‌های بعد اوضاع برای افشین خوب جلو نرفت. در 5 فصل اخیر، هیچوقت تعداد گل‌های او به بیشتر از 4 نرسیده است. در همین فصل گذشته 5 بازیکن پرسپولیس یعنی طارمی، بن‌سون، عالیشاه، علیپور و رضاییان بیش از این گل زدند. بدتر اینکه افشین در 2 فصل اخیر لیگ برتر، فقط 7 بازی در ترکیب اصلی تیم‌هایش به میدان رفته و بقیه بازی‌ها بخاطر محرومیت یا مصدومیت، نتوانسته برای فولاد یا ملوان بازی کند.

 

خرید بازیکنی که در دو سال، فقط 7 بار در ترکیب یازده نفره بوده و سابقه مصدومیت‌های شدید دارد، تکرار اشتباهی شبیه خرید رضا نوروزی توسط دایی خواهد بود. دایی بدون توجه به سابقه نوروزی، او را به پرسپولیس برد و نوروزی هم بعد از 4 بازی، دست پرسپولیس را تا آخر فصل خالی گذاشت. حالا نوبت مدیران فعلی پرسپولیس رسیده که شکست در خرید حسن‌زاده و ابراهیمی گزینه‌های اصلی را برانکو را با خرید یک نام بزرگ و گرانقیمت اما ناکارآمد پر کنند. بازیکنی که آخرین بار، آبان سال قبل رنگ زمین چمن را دیده است!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  73  =  82