احتمال قریب الوقوع تغییر در راس هرم مدیریتی بیمه ایران

در حالیکه بیمه ایران طی سالهای اخیر فراز و فرود های مدیریتی بسیاری را تجربه کرده ، اخبار و شنیده ها از احتمال تغییر مدیر عامل بزرگترین شرکت بیمه دولتی خبر می دهد.

به گزارش ریسک نیوز،شنیده ها از احتمال تغییر مدیریتی در یکی از چهار شرکت بزرگ بیمه ای می دهد.

در حالیکه  بیمه ایران  طی سالهای اخیر فراز و فرود های مدیریتی بسیاری را تجربه کرده ، اخبار و شنیده ها از احتمال  استعفا یا برکناری مدیر عامل بزرگترین شرکت بیمه دولتی خبر می دهد.

اگر چه برخی اخبار از احتمال قریب الوقوع تغییر سید عباس حسینی که از شهریور ماه 94 سکان مدیریت بیمه ایران را در دست گرفت ، حکایت می کند، اما اینکه استعفای وی پذیرفته شود یا خیر هنوز مشخص نیست.

احتمال رفتن حسینی از شرکت بیمه ایران در حالی است که احکام جدیدی در  شرکت مزبور  طی روزهای گذشته صادر شد به طوریکه از سوی حسینی  ، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت های حقوقی و هماهنگی امور استان ها ، معاونت فنی و معاونت برنامه ریزی و نو آوری بیمه ایران منصوب شدند.

طی این تغییرات جهانگیری در سمت سرپرست معاون فنی و جایگزین حیدری و زاهد نیا به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و نو آوری به عنوان جایگزین افتخاری منصوب شدند.

گفته شد این احکام جدید در بیمه ایران براساس مطالعات گسترده در جهت اعمال حاکمیت حرفه ای و نوین در شرکت و پس از تایید ساختار جدید بیمه ایران از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور صادر شد.

این گزارش می افزاید، در حالیکه احتمال استعفا یا برکناری مدیر عامل بیمه ایران افزایش یافته برخی شنیده ها نیز از جایگزین های احتمالی وی خبر می دهند که گویا احتمال  جایگزینی یکی از اعضا هیات مدیره این شرکت بر مسند مدیر عاملی قوت گرفته است.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  ×  1  =