تابستان و فصل داغ بیمه قایق های تفریحی

بسیاری از صاحبان قایق های تفریحی درک درستی از بیمه نامه ها ندارند.

به گزارش ریسک نیوز از صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس بسیاری از خریدان بیمه قایق ها به خوبی نمی دانند که پوشش های ارائه شده از سوی شرکت ها در حقیقت شامل چه موارد می شود. در بسیاری از موارد اغلب مشتریان نمی دانند که آنان به خرید بیمه نامه کامل تر از آنی که فکر می کنند، احتیاج دارند.

با فرارسیدن تابستان و فصل داغ قایق سواری، صاحبان این قبیل از قایق ها اقدام به خرید بیمه نامه فصلی می کنند. طبق گزارش ها، به عنوان مثال به نظر می رسد که مالک اکثر 87 میلیون قایق تفریحی در آمریکا درک درستی از این قبیل بیمه نامه ها ندارند.

یکی از متداول ترین پوشش های بیمه ای که فروخته می شود، تنها زمان های را در بر می گیرد که از قایق استفاده می شود اما مشتریان بیمه باید بدانند که مهمترین و بهترین نوع از بیمه نامه قایق ها، مربوط به محصولاتی می شود که قایق ها را در زمانی که از آنها استفاده نمی شوند نیز تحت پوشش دارند.

در حقیقت وقتی قایق شما در انبار است، هنوز به پوشش بیمه ای مناسب احتیاج دارد؛ بنابراین نباید بیمه نامه ای خریداری کنید که تنها زمانی را در بربگیرد که قایق تفریحی تان در آب در حال حرکت است، چون خرید بیمه نامه ای برای تمام فصول بسیار سودمند خواهد بود.

در حقیقت بسیاری از بیمه گران تخفیف های ویژه ای را برای این دسته از بیمه نامه های خود ارائه می کنند و بیمه‌نامه‌های کامل زمانی معرفی می‌شوند که بیمه گذار اطلاعات اضافی را مطرح یا درخواست می کند. این اطلاعات شامل پرسش های می شود که این قایق در فصل زمستان در کجا و چگونه نگهداری خواهد شد.

این همان نکته ای است که بسیاری از مشتریان بیمه به آن توجه نمی کنند و در نهایت بیمه ای را خریداری می کنند که تمام فصول را در بر نمی گیرد. اما باید توجه داشت که یک قایق تفریحی نیز مانند اتومبیل به بیمه نامه ای احتیاج دارد که تمامی موارد و زمان ها را در بر بگیرد. همچنین این امکان وجود دارد زمانی که شما در خانه تان در حال استراحت هستید، درختی بر روی خانه شما فرو بیاید؛ پس خانه شما باید در تمامی شرایط تحت پوشش بیمه ای کامل قرار بگیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

3  ×    =  21