سکه از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گذشت/ دلار ۳۵۲۰ تومان شد

سیر صعودی قیمت‌ها در بازار ارز همچنان ادامه دارد به‌گونه‌ای که هم‌اکنون هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید یک‌میلیون و ۱۰۳ هزار و ۶۰۰ تومان و هر دلار ۳۵۲۰ تومان قیمت‌گذاری شده است.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تسنیم،پس‌لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که به بازار ارز و سکه ایران هم رسیده کماکان ادامه دارد و موجب افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز شده است.

نرخ دلار در صرافی‌های خیابان فردوسی نسبت به آخرین روز هفته گذشته افزایش داشته و این صرافی‌ها امروز هر دلار آمریکا را با قیمت 3520 تومان، یورو را با قیمت 3943 تومان، پوند را با قیمت 4817 تومان و درهم امارات را با قیمت 963 تومان به متقاضیان می‌فروشند.

سکه بهار آزادی نیز نسبت به پنجشنبه باز هم گران شده است. سکه‌فروش‌های بازار سبزه‌میدان هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید را با قیمت یک‌میلیون و 103 هزار و 600 تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم را با قیمت یک‌میلیون و 100 هزار تومان فروختند.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی را با قیمت 554هزار  تومان، ربع‌سکه بهار آزادی را با قیمت 295هزار  تومان و سکه یک‌گرمی را با قیمت 192هزار تومان به فروش رساندند.

هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی 1342.9 دلار و هر گرم طلای 18عیار در بازار داخلی 111هزار و 760  تومان قیمت خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  4  =