آمادگی شرکت سامان نگار ایرانیان جهت اعزام به برج پتروشیمی بوعلی

در پی حریق گسترده در محل برج ۸۰۰۱ پتروشیمی بوعلی پیرو مذاکرات انجام شده مدیران شرکت بیمه گر مقرر گردید تیمی متشکل از کارشناسان متخصص شرکت ارزیابی سامان نگار ایرانیان و مدیران ارشد مهندسی و انرژی شرکت بیمه گر در اولین فرصت عازم به محل حادثه گردند .

به گزارش ریسک نیوز،در پی درج خبر پایگاه خبری ریسک نیوز مبنی بر اعزام تیم ارزیاب خسارت شرکت سامان نگار ایرانیان به برج  8001 پتروشیمی بوعلی جهت تحقیق و بررسی در خصوص خسارات احتمالی ، روابط عمومی شرکت سامان نگار ایرانیان  اطلاعیه ای را به پایگاه خبری ریسک نیوز ارسال کرد که در ذیل می آید:

در پی حریق گسترده در محل برج 8001 پتروشیمی بوعلی پیرو مذاکرات انجام شده مدیران شرکت بیمه گر مقرر گردید  تیمی متشکل از کارشناسان متخصص شرکت ارزیابی سامان نگار ایرانیان و مدیران ارشد مهندسی و انرژی شرکت بیمه گر  در اولین فرصت  عازم به محل حادثه گردند .

این گزارش می افزاید، با توجه به اخبار موجود و به دلیل شدت اتش سوزی هنوز امکان ورود تیم کارشناسی به محل وقوع حادثه و ارزیابی دقیق شرایط وجود ندارد اما به محض مساعد شدن شرایط تیم ارزیاب خسارت وارد عمل خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز ، تیم کارشناسی بیمه ایران متشکل از ازکارشناسان فنی با هدایت مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ایران و مدیر مجتمع انرژی(ولیعصر) به منطقه اعزام شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  81