خسارت پتروشیمی بوعلی بر سود و زیان بیمه ملت اثر نکرد

مجموع سهم بیمه ملت از کل ریسک و خسارت وارده حدود ۵ درصد است. این مبلغ از محل ذخایر غنی شرکت قابل پرداخت است و لذا تاثیری در سود و زیان سال ۹۵ نخواهد داشت.

به گزارش ریسک نیوز،روابط عمومی بیمه ملت اعلام کرد به اطلاع فعالان محترم بازار سرمایه می رساند که بیمه ملت یکی از اعضای کنسرسیومی است که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا را تا سقف 485 میلیون یورو تحت پوشش قرار داده است.

مجموع سهم بیمه ملت از کل ریسک و خسارت وارده حدود 5 درصد است. این مبلغ از محل ذخایر غنی شرکت قابل پرداخت است و لذا تاثیری در سود و زیان سال 95 نخواهد داشت.
ضروری است کلیه واحدهای صنعتی و معدنی کشور به ویژه شرکت های عضو بورس و اوراق بهادار، سرمایه بیمه نامه های خود را مجددا مورد بررسی قرار داده و از کفایت پوشش آن ها اطمینان حاصل نمایند تا در صورت بروز حادثه، امکان تامین تمام خسارت وارده و به تبع آن، راه اندازی سریع واحد تولیدی بیمه شده، توسط صنعت بیمه کشور میسر باشد.
شرکت های تولیدی می توانند بیمه عدم النفع (BI) را در کنار سایر پوشش ها خریداری کنند. در این صورت سود از دست رفته آنها در زمان بازسازی نیز توسط صنعت بیمه کشور پرداخت می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  8  =  1