آمار وحشتناک پرسپولیس در اوکراین/ خط دفاع پاشنه آشیل تیمِ برانکو

آمار خط دفاعی پرسپولیس در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل خوب نبوده است.

به گزارش ریسک نیوز،دیدار شب گذشته پرسپولیس و آرسنال اوکراین آخرین بازی دوستانه سرخپوشان در اردوی دو هفته‌ای اوکراین بود.

 پرسپولیسی‌ها در 4 بازی که در اوکراین برگزار کردند توانستند 13 گل را وارد دروازه حریفان کنند، اما 8 گل هم دریافت کردند. با توجه به این آمار این تیم به طور متوسط در هر بازی بیشتر از 3 گل زده است در حالیکه میانگین گل خورده‌اش، 2 گل در هر بازی بوده است. به نظر می‌رسد پرسپولیس که نسبت به فصل گذشته تغییراتی را در ترکیب خود می‌بیند همچنان با مشکلاتی در خط دفاعی و دروازه‌اش روبروست که در فصل گذشته هم شاهد آن بودیم.

یکی از عواملی که در عدم قهرمانی پرسپولیس در لیگ پانزدهم نقش داشت تعداد بالای گل‌های خورده این تیم بود. برانکو با توجه به این مسئله تغییرات زیادی را در خط دفاعی و دروازه تیمش انجام داد و با جذب بازیکنان همچون جلال حسینی، گولچ، آقایی و بیرانوند و با بازگشت ماهینی به دنبال این بود که برای فصل آینده پرسپولیس گل‌های کمتری دریافت کند. ضمن اینکه انصاری از مدافع چپ به مدافع میانی تغییر پست داد و در اوکراین نیز در پست جدیدش به میدان رفت اما 4 بازی تدارکاتی این تیم نشان داد شاگردان برانکو همچنان در زمینه دفاعی با مشکلات زیادی روبرو هستند.

به طور حتم میانگین 2 گل خورده در هر بازی نمی‌تواند آمار قابل قبولی باشد. آن هم در شرایطی که پرسپولیس بازیکنان نسبتا گرانقیمتی را برای استحکام خط دفاعی‌ و دروازه‌اش به خدمت گرفت. باید دید برانکو برای حل این مشکل چه تدبیری به کار خواهد بست و آیا بازیکنان جدید دیگری جذب خواهد کرد یا خیر.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  28