«سیانور» چه زمانی اکران می‌شود؟

این فیلم که زندگی عاشقانه یک زوج است و بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی را به تصویر می کشد، احتمالا پاییز اکران می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز،بهروز شعیبی، کارگردان، ؛ در خصوص  آخرین وضعیت اکران «سیانور» اظهار داشت: در تلاش هستیم که «سیانور» برای پاییز اکران شود.

شعیبی درباره احتمال استقبال مردم از فیلم گفت: فکر می‌کنم، کار استقبال خوبی داشته باشد. چون این فیلم تاریخی است و مقطعی از تاریخ را روایت می کند که پیش تر در خصوص آن صحبتی نشده بود، بنابراین فکر می کنم که برخورد مردم با فیلم خوب باشد.

گفتنی است که «سیانور» فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، نویسندگی مسعود احمدیان و تهیه کنندگی سید محمود رضوی است. قصه این فیلم که در دهه پنجاه می گذرد، زندگی عاشقانه ی یک زوج است و بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی را به تصویر می کشد.

بازیگران فیلم عبارتند از:

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، پدرام شریفی، رضا مولایی، فرزین صابونی، سارا توکلی، وحید حبیبیان، وحید رونقی، آتیلا پسیانی و حامد کمیلی.

خلاصه ی داستان فیلم از این قرار است که:

پایان یک سکوت طولانى! امیر و هما پس از مدتى یکدیگر را مى یابند در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند؛ سیانور یا زندگى! و آن ها زندگى را انتخاب مى کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

51  −  47  =