بنرهای احمدی‌نژاد جمع شد

دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.

به گزارش ریسک نیوز،دانشگاه ایرانیان روز پنج شنبه شاهد حضور دولتمردان احمدی‌نژاد بود؛ آنها به تدریج وارد این ساختمان شدند و به اتاق جلسات رفتند.

آن طور که برخی سایت های خبری نوشتند، مشایی هم به این ساختمان آمد و از سخنرانان اصلی نشست بود که در صورت صحت این حضور باید اذعان داشت برخلاف برخی تصورات مشایی صحنه سیاست را ترک نکرده است. شمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، نیکزاد وزیر سابق مسکن و خسرو معتضد از دیگر سخنرانان این جلسه بودند. در این نشست که احمدی‌نژاد نیز به سخنرانی پرداخت، درباره فعالیت دولت یازدهم و انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بحث و گفت‌وگو شد. به گفته یکی از حاضران، احمدی‌نژاد در این جلسه گفت که به هر استانی که اخیرا سفر کرده، با درخواست‌های بسیار برای کاندیداتوری مواجه شده است. وی با این حال گفته است که فعلا نمی‌خواهد فضا را با اظهارنظر رسمی درباره کاندیداتوری خود انتخاباتی کند.

البته این جلسه تنها تحرک انتخاباتی آنها نبود، چنانکه احمدی‌نژاد در همایش «امام خمینی (ره)، مردم و انقلاب» که در مسجد جامع مسعودیه برگزار شد، سخنرانی کرد. آن طور که سایت دولت بهار نوشته است، این همایش بی‌حاشیه نبود و در حالی که برگزار‌کنندگان مراسم از قبل برای نصب بنرهای اطلاع‌رسانی با سازمان زیباسازی شهرداری تهران هماهنگی کرده و موافقت آنها را کسب کرده بودند، تعدادی از عوامل شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۵ بنرهای اطلاع‌رسانی سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد را جمع کردند! آیا انتشار این خبر دارای پیام مرزبندی احمدی‌نژاد و قالیباف برای انتخابات ۹۶ است؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  9  =  9