اگر تمام دولتمردان احمدی نژاد مصلح‌اند، به مفسد بودنم افتخار می‌کنم

شهرام جزایری درباره فساد در دولت قبل گفت: در شرایطی که از اکثرافراد کابینه دولت احمدی‌نژاد با نام مصلح اقتصادی یاد می‌شود، من به برچسب مفسد افتخار می‌کنم. همین افراد بودند که خود را حامی نزدیک می‌دانستند. اگر بخواهیم فهرستی از مشهورترین افراد دهه ۸۰ ایران تهیه کنیم، بدون شک نام متهم جنجالی‌ترین پرونده اقتصادی در آن به چشم می‌خورد؛ اردیبهشت سال ۱۳۸۰ بود که به یک‌باره نام «شهرام جزایری» دهان به دهان چرخید و جنجال زیادی در رسانه‌های کشور به پا کرد.

بخشی از گفتگو با شهرام جزایری را در ادامه می خوانید:

* اگر بخواهیم قیاس جریانی کنیم، می‌توان گفت:«چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.» 

* دقیقا آن افرادی که به ما برچسب فساد زدند دلار ۸۷۰ تومانی در دولت هشتم را در هشت سال به ۴۰۰۰ تومان رساندند و در چنین شرایطی دارایی مردم یک صدم شد.

* در شرایطی که از اکثرافراد کابینه دولت احمدی‌نژاد با نام مصلح اقتصادی یاد می‌شود، من به برچسب مفسد افتخار می‌کنم. همین افراد بودند که خود را حامی نزدیک می‌دانستند.

*  هیچ کس اندازه این افراد بزرگان کشوررا هتک حرمت نکردند. هیچ رئیس‌جمهوری در طول دوره ریاست‌جمهوری خود قانون‌گریزتر از احمدی‌نژاد نبود. فساد در دولت احمدی‌نژاد وجود داشت، مگر ممکن است فساد در یک کابینه جولان دهد اما برخی ندانند؟

* احمدی‌نژاد درحد مناظره با شهرام جزایری در خصوص مسائل اقتصادی نیست. من نحوه مدیریت احمدی‌نژاد را قبول نداشته و ندارم. اگر مجبور به مناظره با احمدی‌نژاد شوم، باز هم مناظره نمی‌کنم.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×    =  32