صدای آمریکا هم به کمک صاحبان فیش‌های نجومی آمد!

برخورد دستگاه‌های قضائی_امنیتی با شبکه فساد بانکی به مذاق شبکه های ماهواره ای خوش نیامده و با انتشار اخبار کذب سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارند.

به گزارش ریسک نیوز،با انتشار خبر دریافت حقوق های کلان توسط مدیران دولتی و ورود دستگاه قضائی به این ماجرا، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر از کشف یک شبکه بزرگ فساد بانکی متشکل از برخی مسئولان بانکی و سیاسی داد.

 

با اعلام این خبر، شبکه های ماهواره ای به حمایت از این مدیران فاسد پرداخته و با پخش اخبار خلاف واقع و کذب کوشیدند مسیر برخورد با این مفسدان اقتصادی را منحرف کنند و بر همین اساس، علی رغم اعلام خبر دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت، شبکه صدای آمریکا افراد دیگری را نیز به لیست این دستگیری‌ها اضافه کرده و خبر از بازداشت آنها می دهد!

 

در برنامه "صفحه آخر" این شبکه که با اجرای یک مجری کمونیست به روی آنتن می رود، وی با حمله به دستگاه‌های قضائی_امنیتی به دلیل برخورد با مدیران فاسد بانکی، اعلام کرد که "صفدر حسینی و مدیرعامل معزول بانک رفاه نیز جزو بازداشت شدگان هستند"! اما با مرور اخبار اعلامی از سوی دستگاه قضائی در پرونده شبکه فساد بانکی، نام این افراد وجود ندارد و اتفاقا تصاویر دیدار صفدر حسینی با مجرمان امنیتی در شبکه های اجتماعی به وفور یافت می شود!

 

پیش از این شبکه بی بی سی فارسی با تهیه سلسله گزارشاتی به حمایت تمام قامت از مدیران فاسد بانکی پرداخته و برخورد با آنها را نادرست اعلام کرد!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

24  +    =  27