نباید از تریبون نماز جمعه به نفع جناح خاصی استفاده ابزاری کرد

سبزوار- ایرنا- امام جمعه سبزوار، نماز جمعه را نماد وحدت، همدلی، همراهی و همبستگی مسلمانان خواند و گفت: نباید از تریبون نماز جمعه به نفع جناح خاصی استفاده ابزاری شود.

به گزارش ریسک نیوز،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: نماز جمعه محلی برای حضور همه آحاد جامعه با هر تفکر، رای و نظری است و نباید قداست نماز جمعه فدای جناح بازی برخی افراد شود.
وی با بیان اینکه رسول گرامی اسلام (ص) بر حضور همه اقشار و آحاد جامعه در نماز جمعه تاکید دارند، ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی نیز این موضع مورد توجه بوده و هیچگاه امام راحل و مقام معظم رهبری اجازه استفاده ابزاری از نماز جمعه را به نفع جناح خاصی نداده اند.
وی افزود: ارائه مطالب سیاسی روز، پیگیری مشکلات مردم، ارائه مطالب دینی و احکام بخشی از موضوعات مورد توجه در نماز جمعه بوده و بیان این مطالب ارتباطی با جناح خاصی ندارد.
امام جمعه سبزوار با بیان اینکه حضور مردم در نمازجمعه به معنای تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری است، گفت: تریبون نماز جمعه تنها متعلق به انقلاب، مردم و نظام اسلامی است و این تریبون هیچگاه نباید در اختیار جناح سیاسی خاصی قرار گیرد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  72