پل معلق مشگین‌شهر شیشه‌ای می‌شود

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته آینده بخشی از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر شیشه‌ای می‌شود.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از تسنیم:حسین عباسی‌نیا عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های منطقه نور سبلان افزایش جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه در صدد هستیم هفته آینده بخشی از بزرگترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر را شیشه‌ای کنیم.

وی با اشاره به اینکه طرح شیشه‌ای کردن پل معلق برای نخستین بار در کشور در مشگین‌شهر انجام می‌شود، افزود: در صورت رضایت همه‌جانبه گردشگران داخلی و خارجی تمام طول پل معلق مشگین‌شهر شیشه‌ای خواهد شد.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با اشاره به درخواست شهردار سرعین برای راه‌اندازی پل معلق در سرعین گفت: مذاکراتی با شخص شهردار سرعین انجام شده و احتمالا هفته آینده از مسیر درخواست شده شهردار سرعین برای راه‌اندازی پل معلق بازدید می‌کنیم تا در صورت فراهم شدن زیرساخت‌های زمین و جاذبه‌های گردشگری این منطقه مذاکرات نهایی انجام شود.

عباسی نیا تصریح کرد: برند پل معلق در کشور متعلق به شهرستان مشگین‌شهر بوده و اینکه در استان اردبیل 2 پل معلق احداث و راه‌اندازی شود زیاد جالب نبوده و پل معلق مشگین‌شهر به تمام مناطق مختلف اردبیل اختصاص دارد و توسعه شهرستان مشگین‌شهر  بی‌شک توسعه و پیشرفت استان اردبیل را به دنبال دارد.

وی از افزایش گردشگران داخلی و خارجی در مشگین‌شهر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در صدد هستیم با تمهیدات اساسی زیرساخت‌های نوین جذب گردشگران داخلی و خارجی در منطقه را فراهم کنیم که امیدواریم مسئولان استان نیز نسبت به سرمایه‌گذاران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان از اعلام آمادگی این مجموعه برای استقبال از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در مشگین‌شهر خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تحول عظیمی در پویایی اقتصاد و اشتغال استان اردبیل به ویژه مشگین‌شهر به وجود آید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  4  =  24