عامل جنایت در کوچه باریک دستگیر شد

عامل جنایت در کوچه باریک در شهر مشهد ۲۴ ساعت پس از قتل بازداشت و به قتل مرد موتور سوار اعتراف کرد.

به گزارش ریسک نیوز،ساعت 23 و 30 دقیقه پنجشنبه مرگ مشکوک مردی در بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد به قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی این شهر اعلام شد. در ادامه او همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارآگاهان جنایی در بیمارستان حاضر شده و تحقیقات در این باره را آغاز کردند.
 
در بررسی‌ها مشخص شد، مقتول به نام رضا 30 ساله با دو ضربه چاقو که به سینه‌اش اصابت کرده، جانباخته است. دوستش به نام حجت هم با ضربه چاقو به گردنش مجروح شده بود.
 
با شناسایی محل درگیری در  کوچه بهمن 4، تحقیقات از شاهدان آغاز شد. بررسی‌های پلیسی نشان داد، مقتول و حجت با موتورسیکلت در حال رفتن به سمت مغازه‌شان بودند که در بهمن 16 یک خودروی پژو در کوچه‌ای باریک برای پیاده کردن دو مسافر زن خود توقف می‌کند. توقف پژو باعث مسدود شدن کوچه و درگیری لفظی موتورسواران و راننده پژو به نام محمود می‌شود.
 
در ادامه دو پسر جوان به مغازه خود رفته و مشغول کار شدند که محمود همراه دوستش مقابل مغازه آنها آمده و شیشه‌های مغازه را می‌شکند. دو پسر جوان قصد داشتند مانع او شوند که محمود آنها را با چاقو مجروح کرد و گریخت.
 
با شناسایی هویت دو متهم پرونده، ماموران راهی خانه آنها شده اما دو پسر جوان فرار کرده بودند.

سرانجام، عامل جنایت شب گذشته در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد. صبح امروز با انتقال محمود به اداره آگاهی مشهد او با اعتراف به قتل گفت:عصر پنج شنبه در حال مسافر کشی بودم که مقتول و دوستش پشت ماشین بوق می زدند تا کنار بروم، خیابان باریک بود و فقط امکان حرکت یک خودرو بود به همین دلیل به کار آنها اعتراض کردم. مقتول و دوستش با من درگیر شدند و توهین کردند.

قاتل جوان ادامه داد: توهین آنها باعث شد کینه به دل گرفته و با دوستم به سراغشان رفتم. عصبانی بودم. وقتی درگیر شدیم با چاقویی که همراهم بود آنها را مجروح کرده و متواری شدم. ساعتی بعد هم متوجه شدم که رضا مرده است. نمی خواستم این کار را بکنم و فقط قصد داشتم انتقام بگیرم.

با اعترافات عامل جنایت در کوچه باریک، او با دستور بازپرس حسینی بازداشت شد تا تحقیقات بیشتر در اینباره انجام شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×  1  =