دولت حقوق و مزایای مدیران بیمه ایران را تغییر داد

هیات وزیران با لغو تسری مصوبه همسان‌سازی حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره بانک‌های دولتی به بیمه ایران موافقت کرد.

به گزارش ریسک نیوز،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حسن روحانی رئیس‌جمهور، به بررسی گزارشی درخصوص «شکل‌گیری و روند تحولات مناطق آزاد تجاری – صنعتی و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور» پرداخت.

این گزارش به بررسی عملکرد سازمان‌های مناطق آزاد در دوران 30 ماهه اقتصاد مقاومتی (ابتدای اسفند 92 الی انتهای مرداد 95) در قالب چهار عنوان شامل انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و نیز تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج پرداخته است.

در خاتمه وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از اعضای شورای عالی مبارزه با پولشویی توضیحاتی درخصوص ابهامات مرتبط از جمله بحث تبادل اطلاعات مالی، تعیین مصادیق تروریسم، پیوستن به کنوانسیون-های بین‌المللی و نحوه اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل متحد در چارچوب قانون اساسی و مصالح ملی به هیات وزیران ارایه داد.

هیات وزیران همچنین با لغو تسری مصوبه همسان‌سازی حقوق و مزایای مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک‌های دولتی به بیمه ایران موافقت کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

77  −    =  71