بانک سپه کارت‎های اعتباری جدید می ‎زند

عضو هیات مدیره بانک سپه از صدور کارت‎های اعتباری جدید از اول مهر خبر داد و گفت: صدور کارت‎های اعتباری طلایی، نقره‎ای و برنزی در دستور کار قرار دارد و ما در حال بررسی و اعتبارسنجی هستیم.

به گزارش ریسک نیوز،عیسی کاظم نژاد درباره بخشنامه بانک مرکزی در خصوص صدور کارت های اعتباری ۱۰، ۳۰ و ۵۰ میلیونی از ابتدای مهرماه  صدور کارت های اعتباری پیش از این نیز در دستور کار بانک سپه قرار داشته و در طول ماه های گذشته ما کارت های خرید سپه را در اختیار مشتریان خود قرار می دادیم که برخی از شرکت های بزرگ نیز در حال استفاده از این کارت هستند.

وی با بیان اینکه بانک سپه آماده صدور کارت های اعتباری جدید از ابتدای مهرماه است، افزود: صدور کارت های اعتباری طلایی، نقره ای و برنزی در دستور کار بانک سپه قرار دارد و ما در حال بررسی و اعتبارسنجی در این خصوص هستیم.

عضو هیات مدیره بانک سپه خاطرنشان کرد با صدور کارت های اعتباری، اعطای تسهیلات خُرد به متقاضیان از این طریق صورت خواهد گرفت.

کاظم نژاد تصریح کرد: با صدور کارت های اعتباری از ابتدای مهرماه، تشکیل پرونده های کاغذی برای پرداخت هرگونه تسهیلاتی متوقف خواهد شد و این موضوع از دور خارج می شود.

وی همچنین با اشاره به افتتاح سامانه خدمات دهی به نابینایان در شعبه ظهیرالاسلام بانک سپه گفت: با هماهنگی های انجام شده با انجمن نابینایان کشور تا پایان سال این سامانه در چندین شعبه دیگر در تهران و همچنین مراکز استان ها بزرگ نصب و آماده خدمات رسانی خواهد بود.

عضو هیات مدیره بانک سپه ادامه داد: یکی دیگر از برنامه هایی که در دست داریم، راه اندازی سامانه اینترنت بانک ویژه نابینایان است تا روشندلان بدون نیاز به حضور در شعبه بتوانند در سراسر کشور از مزایای این موضوع استفاده کنند.
 ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  +  1  =