جنگ عجیب منصوریان و برانکو ۴۸ ساعت قبل از دربی کلید خورد

عملیات دو تیم برای کسب اطلاعات از اردوی یکدیگر قبل از دربی آغاز شد.

به گزارش ریسک نیوز،در حالیکه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس طی 48 ساعت قبل از دربی در فضایی بسته کار خود را پیش خواهند برد، اما هم منصوریان و هم برانکو عملیات ویژه ای را برای کسب اطلاعات از تیم رقیب آغاز کرده اند که حتی در این راه دست به دامن بخش های غیر فوتبالی نیز شده اند.

بطور مثال استقلالی ها از شب گذشته با استفاده از کانال های خود به دنبال پیدا کردن نتیجه آخرین ام آر آی زانوی وحید امیر بودند تا بدانند این بازیکن بالاخره به دربی می رسد یا نه.

نکته دیگری که استقلالی ها در صدد کشف آن هستند به بازی کردن رامین رضائیان در ترکیب اصلی سرخپوشان برای دربی مرتبط می شود.

آنها می خواهند بدانند که آیا برانکو می خواهد با اضافه کردن رضائیان به ترکیب، ماهینی را به قلب دفاع برده و انصاری را به دفاع چپ منتقل کند؟

از سوی دیگر برانکو و دستیارانش به دنبال این سوال هستند که آیا منصوریان پادوانی را برای دربی به مجید حسینی ترجیح می دهد.

ضمنا پاسخ این پرسش که یعقوب کریمی در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت یا خیر، برای آنها مهم است، لذا عملیات ویژه ای از سوی هر دو تیم برای یافتن پاسخ این سوالات آغاز شده است.

باید منتظر ماند و دید علیرضا منصوریان که یکبار در زمان دستیاری کی روش با اعمال شاقه توانسته بود از تمرینات تیم ملی کره جنوبی اطلاعات کسب کند، اینبار چه حربه ای را برای یافتن سوالات خود به کار می گیرد و از طرف دیگر، ماموران مخفی برانکو چگونه پی به نقشه های منصوریان می برند؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

59  +    =  68