«بیمه همراه ملت» رونمایی شد+ جزئیات طرح

با همکاری بیمه ملت و جیرینگ

بیمه “همراه ملت” یک شیوه جدید برای صدور بیمه نامه است که با مشارکت شرکتهای بیمه ملت، ارتباطات سیار ایران(همراه اول) و پرداخت اول کیش (جیرینگ) انجام می پذیرد.

به گزارش ریسک نیوز،در فاز اول این طرح ، مشترکین همراه اول در سراسر کشور می توانند در بستر APP  و USSD  بیمه حوادث شرکت بیمه ملت را با استفاده از سامانه #707* تهیه نمایند. در این طرح، چهار پکیج بیمه حوادث در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند با تعیین سرمایه فوت و بازه زمانی پوشش بیمه حوادث، بیمه نامه مدنظر خود را از این سامانه به راحتی خریداری نمایند.
در فاز دوم این طرح که بزودی اجرایی خواهد شد امکان خرید بیمه های آتش سوزی، زندگی و سرمایه گذاری و مسئولیت و در فاز های بعدی امکان خرید سایر بیمه نامه ها از طریق بستر تلفن همراه فراهم می گردد و عموم هموطنان عزیز  می توانند از این خدمات بیمه ای برخوردار شوند.

از محصول جدید "بیمه همراه ملت" امروز دوشنبه 5/7/95 با حضور مسئولین شرکتهای بیمه ملت، ارتباطات سیار ایران(همراه اول) و پرداخت اول کیش (جیرینگ) در محل نمایشگاه تلکام رونمایی شد.
لازم بذکر است دارندگان بیمه های حوادث بیمه ملت با پرداخت حق بیمه مناسب بصورت شبانه روزی و بدون محدودیت مکانی تحت پوشش های فوت، نقص عضو و از کارافتادگی و هزینه های پزشکی ناشی از حوادث قرار می گیرند.
 

در آیین رونمایی از این محصول، دکتر ابراهیم پور به سابقه این طرح اشاره کرد و گفت: این پروژه در حدود یک سال و نیم پیش، شروع و با برگزاری جلسات متعدد در سطح کارشناسان و مدیران، قدم به قدم توسعه یافت و در نهایت منجر به عقد تفاهم نامه ای فی مابین شرکت بیمه ملت و شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) گردید و امروز افتخار آن را داریم تا ضمن تبادل تفاهم نامه، از «بیمه همراه ملت» نیز رونمایی شود.
وی افزود: در فاز اول این طرح عظیم، مشترکین همراه اول می توانند در بستر APP  و USSD  بیمه حوادث شرکت بیمه ملت را با استفاده از سامانه #707* تهیه نمایند. در این طرح، چهار پکیج بیمه حوادث در نظر گرفته شده و علاقه مندان می توانند با تعیین سرمایه فوت و بازه زمانی پوشش بیمه حوادث، بیمه نامه مد نظر خود را از این سامانه به راحتی خریداری نمایند.
همچنین دکتر ابراهیم پور به فازهای بعدی این طرح اشاره کرد و بیان داشت: در فاز دوم این طرح که بزودی اجرایی خواهد شد امکان خرید بیمه های آتش سوزی، زندگی و سرمایه گذاری و مسئولیت و در فاز های بعدی امکان خرید سایر بیمه نامه ها از طریق بستر تلفن همراه فراهم می گردد و عموم هموطنان عزیز  می توانند از این خدمات بیمه ای برخوردار شوند.
در ادامه این مراسم مهندس صدوقی با اشاره طرح نوآورانه بیمه همراه که نیروهای جوان آن را طراحی کرده اند گفت: پس از رفع نقاط ضعف و درنهایت با همکاری بیمه ملت و جیرینگ برای اولین بار این طرح قابلیت ارائه را پیدا کرد.
وی افزود: یکی از دغدغه های دنیای امروز این است که مردم فرصت لازم برای مراجعه به دفاتر بیمه ای و درخواست بیمه نامه را ندارند. به همین دلیل همراه اول که در 100 درصد شهرهای کشور و در حدود 80 درصد روستاهای کشور و نیز 110 کشور خارجی که قرارداد رومینگ با آنها داریم حضور دارد، توانسته است این بستر رایگان #707* را برای مشترکین ایجاد نماید تا بتوانند از خدمات بیمه ای استفاده کنند.
مهندس صدوقی خاطرنشان کرد: حتی این امکان وجود دارد که افراد در مسافرت نیز درخواست خرید بیمه نامه خود را ارسال نمایند. این خدمات در آینده متنوع تر شده و حتی در قدم های بعدی با این سرویس می توان بیمه نامه هایی مانند شخص ثالث را صادر کرد.
مدیرعامل همراه اول همچنین یادآور شد: این گام از طرف همراه اول بعنوان اولین اپراتور بزرگ و ملی کشور و با همکاری بیمه ملت، انقلابی است که در صنعت بیمه رخ داده است و مشترکین می توانند با راحت ترین روش و کمترین هزینه در هر نقطه از کشور یا حتی دنیا که باشند خدمات بیمه ای خود را از بیمه ملت دریافت نمایند.
گفتنی است در ادامه این مراسم، مهندس خطیبی به تاسیس شرکت جیرینگ و ماموریت ها آن اشاره کرد و بیان کرد: جیرینگ کیف پول الکترونیکی است و طرح های متنوعی دارد. جیرینگ سال 89 از بدنه همراه اول متولد شد و در سایه حمایت های همراه اول توانست خدمات مالی و پرداخت را در محدوده ای که مجوزش را داشت به مشترکین همراه اول ارائه نماید. سال گذشته همکاری خود را با ارائه کنندگان جامع پرداخت آغاز کردیم.
مدیرعامل شرکت جیرینگ در ادامه گفت: بیمه همراه ملت با شماره گیری #707* آغاز می شود و در کمتر از یکماه از طریق اپلیکیشن جرینگ پی نیز قابل ارائه خواهد بود و اپلیکیشن اختصاصی بیمه هم حداکثر ظرف دوماه ارائه خواهد شد. هم اکنون این سامانه برای بیمه حوادث تعریف شده و در طول شش ماه آینده بیمه های زندگی و سرمایه گذاری، مسافرتی و درمان نیز اضافه خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

6  +  3  =