ماجرای کارت‌های ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری در مجلس

کارت‌های تسهیلات ورزشی که در مجلس از سوی شهرداری توزیع شده بود، واکنش‌هایی از سوی نمایندگان مردم به همراه داشت.

به گزارش ریسک نیوز،دیروز علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در لحظات پایانی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، از مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، برای بیان تذکر خود درخواست زمان کرد.

وی گفت: در راهروی مجلس فهرستی به‌عنوان تسهیلات تربیت‌بدنی آورده‌اند که به نمایندگان داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: از طرف شهرداری تهران کارت ۵۰۰ هزار تومانی تسهیلات، ورزشی به نمایندگان پیشنهاد شده که موضوع مربوط به یکی دو نماینده هم نبوده و بنابر پیگیری بنده، مطلقاً همه نمایندگان از دریافت این کارت‌ها استنکاف کرده‌اند.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر نماینده تهران گفت: به‌عنوان هیات رییسه هیچ اطلاعی از این مسئله نداشتیم و برای نخستین‌بار است که این موضوع را می‌شنویم و شهرداری تهران نیز حق دارد درباره این مسئله توضیحات خود را ارائه کند.

صحبت‌های رحیمی واکنش رضا شیران خراسانی نماینده اصولگرای مردم مشهد در پی داشت؛ وی با حضور در جایگاه هیات رییسه، اعلام کرد که این موضوع به شهرداری تهران مربوط نیست و این کارت‌ها درپی در خواست اداره رفاه مجلس انجام شده و شهرداری تهران نیز این کارت‌ها مانند کارت خرید کتاب را در اختیار نمایندگان گذاشته‌است.

*مطهری: کارت‌های تسهیلات ورزشی در خواست اداره رفاه مجلس بوده است

مطهری نیز در پاسخ به این اظهارات شیران خراسانی اعلام کرد: در جلسه روز یکشنبه در این باره توضیح خواهیم داد ولی گفته می‌شود که درخواست اداره رفاه مجلس بوده ولی به هر حال این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

*ماجرای کارت‌های تسهیلات ورزشی از زبان رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران

شهرام گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره کارت های هدیه ای که به وسیله شهرداری  در مجلس عرضه شده است، اظهار داشت: شهرداری دارای مکان های ورزشی عمومی با قیمتی اندک است که همه اقشار جامعه می توانند  از آن ها استفاده کنند.

وی افزود: در این میان برخی سازمان ها و ارگان ها مثل مجلس شورای اسلامی برای استفاده پرسنل خود از این اماکن به شهرداری درخواست می دهند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: با توجه به این که حجم درخواست سازمان ها از شهرداری برای استفاده از این اماکن ورزشی بالا است، شهرداری تهران تمهیداتی را اندیشیده و کارت هایی را برای استفاده متقاضیان در سازمان ها و ارگان های مختلف تعبیه کرده است تا همه با توجه به محدودیت فضا و شلوغی آن بتوانند از این اماکن ورزشی بهره مند شوند.

*ارئه کارت‌‌های 500 هزار تومانی به درخواست مجلس بوده است

گیل آبادی در ادامه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نیز از طریق نامه ای، درخواست استفاده از این اماکن را از شهرداری تهران داشته است که در این راستا سازمان ورزش شهرداری تهران مساعدت کرده و کارت هایی را در اختیار سازمان و سیستم اداری مجلس قرار داده است .

وی افزود: کارت های هدیه ای که در مجلس توزیع شده به مبلغ 500 هزار تومان است و اعتباری یک ساله دارند که تا پایان سال 95 معتبر هستند.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: اقشار مختلف جامعه با پول اندک می توانند از اماکن ورزشی شهرداری استفاده کنند.

گیل آبادی در ادامه تصریح کرد: این کارت ها برای استفاده سازمان ها و ارگان های مختلف سهمیه بندی شده است تا از شلوغ شدن بی اندازه اماکن ورزشی جلوگیری شود و مردم نیز به می توانند به شکل آزاد از این مکان ها استفاده کنند.

وی افزود: کارت ها با تخفیف است و بخشی از پول آن از دارندگان کارت ها دریافت می شود .

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: این کارت ها فقط و فقط برای ارگان هایی است که درخواست استفاده را به شهرداری داده اند که با تخفیف در اختیارشان قرار می گیرد.

*همه اقشار جامعه می‌توانند از اماکن ورزشی شهرداری استفاده کنند

گیل آبادی در ادامه تصریح کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران نیز تمهیدات لازم را برای استفاده از این کارت ها در نظر گرفته است تا همه اقشار جامعه بتوانند از این اماکن عمومی استفاده کنند.

ماجرای کارت‌های 500 هزار تومانی شهرداری در مجلس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

60  +    =  67