وام دهی بانک سپه ۴۰ درصد رشد کرد

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به رشد تسهیلات این بانک گفت: بانک سپه در سال جاری ۶۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده که نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از بانکداری الکترونیک،چقازردی با بیان اینکه در حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط بانک سپه عملکرد قابل قبولی داشته است افزود: در حال حاضر بانک سپه در حمایت از این واحدها 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است.
وی با تاکید بر این که رشد منابع بانک سپه نیز در چارچوب مصوبات شورای پول و اعتبار است گفت: بانک سپه بانک منضبط و حرفه ای است و طبق دستورالعمل های بانک مرکزی در پرداخت نرخ سودها عمل می کند.
چقازردی در پایان گفت: به عنوان یک بانک بزرگ دولتی همواره پشتیبان سیاست های اقتصادی و پولی دولت تدبیر و امید خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بانک سپه به منظور حمایت عملی از تولید ملی و اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و نیز سیاستهای دولت محترم تدبیر و امید، بخشی از اعتبارات خود را در قالب اجرای این طرح به حمایت از تولیدکنندگان داخلی و مشتریان تسهیلات خرد اختصاص می دهد، گفت: تأمین مالی نیازهای خرد اقشار مختلف و ایجاد بستر مناسب برای خروج از رکود یکی از ویژگی های این طرح است. کارت اعتباری مرابحه توجه ویژه به تقویت توان تولیدکنندگان داخلی بر مبنای سیاست اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری می باشد، بوده و با ایجاد ثبات در چرخه تعامل نیاز خریداران و تولیدکنندگان، سبب ایجاد رونق در بازار و تسهیل در زنجیره ارزش افزوده می شود.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه افزود: تقویت معاملات با استفاده ازکارت اعتباری علاوه بر تسهیل گردش نقدینگی در چرخه اقتصاد کشور، افزایش توان خرید اقشار متوسط جامعه را در پی داشته و موجب رونق در معاملات خواهد شد و در راستای برنامه های خروج از رکود غیر تورمی دولت تدبیر و امید می باشد.
به گزارش بنکر، مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: نرخ سود تسهیلات کارت اعتباری مرابحه در حال حاضر 18 درصد و با قابلیت نسیه دفعی یا نسیه اقساطی در بازه زمانی بازپرداخت حداقل 12 و حداکثر 36 ماه پس از پایان دوره تنفس است.
چقازردی تأکیدکرد: مشتریان گرامی می توانند درخواست خود را به همراه مدارک و مستندات لازم به یکی از شعب بانک سپه ارائه و در صورت احراز شرایط و ضوابط اعتباری بانک از جمله توانمندی مالی، نسبت به صدور کارت اعتباری مرابحه اقدام خواهد شد.
رییس هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه سطح انتظارات از بانک های بزرگ دولتی زیاد است گفت: بانک سپه در اجرای سیاست های پولی و مالی و هم چنین برنامه های بانک مرکزی پیشقدم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  2  =  1