پرسپولیسی ها در یک قدمی صدر جدول

تیم جوانان پرسپولیس در ادامه پیروزی‌های پیاپی خود، این هفته برابر تیم احسان ری و در خانه حریف با یک گل به پیروزی رسید تا با صعود به مکان دوم جدول، در یک قدمی صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش ریسک نیوز،بنابر اعلام سرپرست تیم جوانان پرسپولیس، در سیزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر جوانان تهران، سرخپوشان با تک گل دقیقه نودی سینا مهدوی که روی پاس عالی ایمان خطیر پاشا به دست آمد، حریف خود را مغلوب کردند و هشتمین پیروزی خود را رقم زدند. در این دیدار، محمد حسینی، جواد نوری خلف و مسعود علیدوست نیز از خوب‌های پرسپولیس بودند.

 

شاگردان منوچهر عبدا…نژاد با توجه به نتیجه بازی سایپا و مقاومت، بیش از یک هفته در مکان سوم توقف نکردند و به مکان دوم رسیدند که با توجه به پیش‌بینی‌های پیش از شروع فصل کارشناسان، نتیجه‌ای در خور توجه به حساب می‌آید.

 

منوچهر عبدا…نژاد مربی موفق جوانان در این دیدار از اسماعیل اقبال جو، مسعود علیدوست، حسین سیفی‌لر، محمد خارکش،  ارسلان آزادی، رئوف نجاری، محمد حسینی، جواد نوری خلف، سجاد آقایی امید صابر، ایمان خطیرپاشا، سینا مهدوی و ایلیا مدیر روستا در ترکیب تیمش استفاده کرد و طاهرخانی را هم به دلیل همراهی تیم بزرگسالان در جام حذفی در اختیار نداشت.

 

جوانان پرسپولیس تا به اینجا بهترین نتیجه را در میان تیم‌های پایه کسب کرده‌اند و پنجشنبه آینده در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی از ساعت 15 میزبان نیروی زمینی ارتش خواهند بود که این هفته استقلال را شکست داد.

 

همچنین تیم نوجوانان پرسپولیس هم این هفته بعد از چند پیروزی پیاپی در مصاف با تیم شهدای کیوج مغلوب شد.

 

امیدهای پرسپولیس هم امروز شنبه در یک بازی حساس و سنگین از ساعت 15 در ورزشگاه شهیدان اسماعیلی میزبان تیم پیکان، تیم دوم جدول خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

35  −    =  32