پایان خونین یک رابطه عجیب / قتل با تیغ موکت‌بری

مردی که برای ارتکاب جنایت از تهران به مشهد سفر کرده بود دستگیر شد. اوایل هفته جاری مردی ٣٣ساله، با تیغ موکت‌بری مرد ٥١ساله تهرانی را در درگیری به قتل رساند.

به گزارش ریسک نیوز،

 مردی که برای ارتکاب جنایت از تهران به مشهد سفر کرده بود دستگیر شد.  اوایل هفته جاری مردی ٣٣ساله، با تیغ موکت‌بری مرد ٥١ساله تهرانی را در درگیری به قتل رساند. پس از آن، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و متهم ٥١ساله در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل را ایجاد مزاحمت مقتول برای دخترخاله خود، عنوان کرد و مدعی شد هنگامی که دخترخاله‌اش از او کمک خواست از تهران به مشهد سفر کرد و این مرد جوان را در نزاع به قتل رساند. در تحقیقات تکمیلی، مشخص شد ادعای متهم دروغ است و رابطه پنهانی او با همسر ٢٨ساله مقتول منجر به قتل شده است. 

 سیدجواد حسینی، بازپرس ویژه قتل مشهد دراین‌باره گفت: طبق اعترافات همسر مقتول، او پس از یک ‌سال رابطه پنهانی با مرد میان‌سال تهرانی، از طریق گوشی تلفن همراه کارگر نقاشی که در محل منزل مسکونی‌اش مشغول کار بود، با این مرد تماس گرفت و با بیان اینکه این شماره متعلق به خودش است خواستار پایان این رابطه پنهانی شد. کارگر نقاش که پس از این تماس پی به رابطه پنهانی این زن برده بود، با دادن پیامک به این مرد ٥١ساله علاوه بر اینکه درخواست مبلغ سه‌ میلیون ریال کرده با پیامک‌های عاشقانه خود را جای این زن جا زده بود. کارگر نقاش در ادامه این ماجرا پیامک‌هایی مبنی بر آزار و اذیت از سوی مقتول ارسال و وانمود کرده بود که این زن قصد جدا شدن از همسرش را دارد.

 حسینی افزود: مرد ٥١ساله که با این پیامک‌ها تحریک شده بود، شنبه گذشته به مشهد سفر کرد و با زدن سنگ‌ریزه‌ای به پنجره خانه این زن خواستار ملاقات با وی شد و زن در یادداشتی به وی گفت فعلا به دلیل حضور میهمان نمی‌تواند او را ببیند. طبق اعترافات مرد ٥١ساله، هنگامی که وی منتظر دیدار با زن بود، همسر این زن را سوار بر موتور دید و با رفتن به طرف مقتول، با تیغ موکت‌بری دو ضربه به گردنش زد و وی را به قتل رساند.

 بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد گفت: هم‌اکنون زن جوان، شاگرد نقاش و مرد ٥١ساله دستگیر شده‌اند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 حسینی گفت: همسر مقتول انگیزه خود از رابطه پنهانی با این مرد میان‌سال را رفتار خشن و نامناسب همسرش بیان کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

82  −    =  72