نماینده مجلس در واکنش به اظهارات مداح مشهور در صداوسیما: رسانه ملی باید جوابگو باشد

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که متاسفانه صدا و سیما در پخش برنامه‌هایی که در آن اشتباهی رخ می‌دهد،‌ حتی توضیح نداده و عذرخواهی نمی‌کند،‌ گفت: به نظر می‌رسد صدا و سیما باید نسبت به توهینی که انجام شده واکنش نشان داده و جوابگو باشد.

به گزارش ریسک نیوز،سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به توهینی که از سوی یک مداح مشهور اخیرا در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به ائمه (ع) شده بود اظهار کرد: نه فقط این‌ مورد،‌ بلکه موارد زیادی بوده که به دلیل بی‌دقتی شاهد چنین اتفاقاتی در برنامه‌های صدا و سیما بودیم که پس از آن نیز حتی عذرخواهی انجام نشده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر این که متاسفانه صدا و سیما در پخش برنامه‌ها دقت نمی‌کند، گفت: روحانیون یا کارشناسانی که به برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شوند نیز باید دقت لازم را داشته باشند؛ در حالی که متاسفانه پس از پخش این برنام‌ ‌ها نه توضیحی داده می‌شود و نه عذرخواهی می‌کنند که این مساله اثر بدی روی مخاطب می‌گذارد .

این عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که باید نظارت بیشتری بر روی برنامه‌ها وجود داشته باشد، ‌بیان کرد: متاسفانه به دلیل ضعف مدیریتی یا عدم کنترل و دقت، نظارت بیشتری انجام نمی‌شود.

این عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: جایگاه رسانه ملی،‌ با سایر رسانه‌ها تفاوت دارد و مردم توقع بیشتری از رسانه ملی دارند.

ذوالقدر گفت: اگر این برنامه به صورت زنده نبوده که مساله‌ای بدتر است و باید دست اندر کاران برنامه جوابگو باشند ؛ ضمن این که صداو سیما هم باید عکس العمل نشان دهد.

وی با بیان این که اگر برنامه از قبل ضبط شده چرا در هنگام پخش نظارت و کنترلی صورت نگرفته است؟ افزود: قطعا اعضای ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما و همچنین کمیسیون فرهنگی مجلس در اولین جلسه کاری مجلس به این مساله می‌پردازند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

9  ×    =  63