اعتراف های وحشتناک زنان علیه ترامپ!

یک هفته پس از انتشار فیلم اظهارات رکیک ترامپ، ادعاهای تازه‌ای در مورد وی منتشر شده که سلامت اخلاقی وی را بیش از پیش زیر سوال می‌برد.

به گزارش ریسک نیوز،با انتشار ویدئوی اظهارات رکیک «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، به نظر می‌رسد که راه برای دیگر رسانه‌ها جهت انتشار هرآنچه در مورد سوابق اخلاقی وی دارند، باز شده است.

روز چهارشنبه روزنامه نیویورک‌تایمز، شبکه سی‌بی‌اس و پایگاه «دیلی بیست» هریک ادعاهایی را در مورد ترامپ منتشر کرده و صلاحیت اخلاقی وی برای ریاست‌جمهوری را زیر سوال بردند.

در گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، به نقل از دو زن عنوان شده است که ترامپ آن‌ها را به نحو نامتعارفی لمس کرده است.

یکی از این افراد زنی 74 ساله به نام «جسیکا لیدز» است که مدعی است سه دهه قبل ترامپ سعی کرده وی را در یک هواپیما مورد تعرض قرار دهد. مدعی دیگر هم زنی به نام «راشل کروکس» است که می‌گوید در سال 2005  وقتی 22 سال داشته، مورد تعرض بدنی ترامپ قرار گرفته است. هر دو این زنان رفتار زننده ترامپ را با جزئیات شرح داده‌‌اند.

با این حال، «جیسون میلر» سخنگوی ترامپ این ادعاها را به کلی رد کرده و گفته است: «تصور اینکه یکی از معروف‌ترین تجار جهان با چنان سابقه درخشانش در زمینه تقویت جایگاه زنان، کارهایی را که در این گزارش ادعا شده، انجام داده باشد و ضمنا این ادعاها بعد از چند دهه ناگهان یک ماه مانده به انتخابات ظاهر شوند.»

همزمان شبکه هم سی‌بی‌اس هم بخشی از یک برنامه تلویزیونی مربوط به سال 1992 را منتشر کرده که ترامپ در آن صحبتی نامتعارف را در مورد یک دختربچه مطرح می‌کند.

وی خطاب به این دختر 10 ساله که در این برنامه حاضر است، می‌گوید 10 سال دیگر با او رابطه برقرار خواهد کرد.

او سال 2006 هم در مورد دخترش ایوانکا اظهارات مشابهی را مطرح کرده و گفته بود: «اگر ایوانکا دخترم نبود، احتمالا با او قرار می‌گذاشتم.»

سی‌بی‌اس همچنین به اظهارات ترامپ در مورد حضورش در میان زنان نیمه‌عریان هم اشاره کرده و نوشته است که وی در یک فایل صوتی مربوط به یک برنامه رادیویی در سال 2005 با افتخار تعریف می‌کند که چطور به واسطه اینکه مالک محل برگزاری یک برنامه نمایشی است، می‌تواند به اتاق تعویض لباس زنان رفته و بین آن‌ها قدم بزند.

پایگاه دیلی بیست هم در گزارشی به سابقه اظهارات ترامپ پرداخته و نوشته است که او در سال 1992 از «مایک تایسون» بوکسور آمریکایی متهم به تجاوز به یک زن، دفاع کرده و زنی را که مورد تجاوز قرار گرفته بود، مقصر دانسته بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

54  −    =  53