پرواز کرمانشاه به تهران ناتمام ماند

شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت نقص فنی هواپیما، مسافران پرواز کرمانشاه به تهران را صبح امروز به کرمانشاه بازگرداند.

به گزارش ریسک نیوز،شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت نقص فنی هواپیما، مسافران پرواز کرمانشاه به تهران را صبح امروز به کرمانشاه بازگرداند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شاهرخ نوش‌آبادی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی ایران ایر به علت نقص فنی هواپیما، مسافران پرواز کرمانشاه به تهران را صبح امروز در مسیر حرکت و بر فراز همدان به کرمانشاه بازگرداند.

وی افزود: پرواز ایران ایر از کرمانشاه به تهران با شماره 282 امروز صبح در حوالی همدان به علت نقص فنی به کرمانشاه برگشت که در طول پرواز، خلبان متوجه نقص فنی این هواپیما شده و با سایر همکاران فنی خود مشغول بررسی این مشکل بودند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران علت بازگشت این پرواز را نقص فنی در یکی از قطعات این هواپیما دانست و اظهار کرد: این قطعه هواپیمایی باید از تهران تهیه شود که براین اساس پرواز امروز صبح کرمانشاه به تهران لغو شد.

وی با اشاره به انجام پرواز بعدی کرمانشاه به تهران در ساعت 17 عصر امروز عنوان کرد: مسافران پرواز کرمانشاه به تهران که صبح امروز پرواز آنها لغو شد در کنار مسافران پرواز عصر و در یک هواپیمای بزرگتر عازم تهران خواهند شد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران صبح امروز کرمانشاه به تهران که به علت نقص فنی هواپیما پرواز آنها لغو شد گفت: اولویت اصلی شرکت ایران ایر تأمین ایمنی مسافران است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

67  +    =  75