سیمنار تخصصی بیمه شخص ثالث برگزار شد

توسط بیمه دانا

اولین سمینار تخصصی بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا با موضوع قانون بیمه شخص ثالث مصوب سال ۱۳۹۵ برگزار شد .

به گزارش ریسک نیوز،این سمینار توسط مدیریت بیمه های اتومبیل  روز یکشنبه بیست و پنجم مهرماه برای یکصد و سی نفر از کارشناسان خسارت و صدور و مسوولین شعب سراسر کشور در تهران برگزار شد.

در این دوره ضمن اعلام و تشریح جزییات مقررات مصوب این قانون سیر تحولات و تغییرات این بیمه اجباری در صنعت بیمه کشور و تاثیرات قانون بر آن و همچنین اقدامات و الزامات قانونی که واحدهای اجرایی با آن مواجه هستند تبیین و به سوالات و ابهامات شعب پاسخ داده شد.

مدرسین این دوره وحیدرضا باختری ، ایرج قدیری و علیرضا صمدی بودند و با توجه به استقبال شرکت کنندگان و اینکه آیین نامه های قانون اخیر این رشته در دست تهیه و تصویب است، دوره های آتی پس از تصویب و ابلاغ آنها و بمنظور همسویی واحدهای اجرایی این شرکت در اجرای دقیق و صحیح قانون و مقررات و همچنین جبران خسارات زیاندیدگان حوادث رانندگی و بیمه گذاران این شرکت و در راستای اجرای اوامر بیمه مرکزی به عنوان مقام ناظر بر اجرای قوانین و مقررات بیمه های بازرگانی کشور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این سمینار علاوه بر تبیین آخرین مقررات حاکم بر بیمه شخص ثالث، سیاستها و دستورالعملهای اجرایی بیمه های اتومبیل شرکت بیمه دانا و سایر مسائل  مربوطه نیز به بحث گذاشته شد.

بیمه های اتومبیل با داشتن نیمی از سهم کل پرتفوی صنعت بیمه کشور مهمترین و تاثیرگذارترین رشته در بین انواع بیمه های بازرگانی مطرح است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

58  −    =  53