پلنگ یک چوپان را در گالیکش زخمی کرد

منابع خبری محلی از حمله پلنگ به یک چوپان ساکن روستای پاسنگ بالا از توابع بخش لووه شهرستان گالیکش در شرق استان گلستان در عصر روز جمعه خبر دادند.

به گزارش ریسک نیوز،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مورد حمله قرار گرفتن چوپان از سوی یک حیوان وحشی را تایید کرد و گفت: طبق اطلاعات اولیه، یک حیوان وحشی که گفته می شود پلنگ بوده، ابتدا به سگ گله حمله می کند.
محمددردی آق آتابای افزود: حمله پلنگ به سگ گله منجر به زخمی شدن این حیوان می شود و چوپان گله که قصد نجات سگش را داشته، خود نیز مورد حمله پلنگ قرار می گیرد.
وی افزود: چوپان از ناحیه دست، پا و سر زخمی شده و با انتقال به بیمارستان مینودشت مورد درمان سرپایی قرار گرفته و از بیمارستان مرخص شده است.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش خاطرنشان کرد: کارشناسان محیط زیست برای بررسی دقیق موضوع فردا (شنبه) به منطقه اعزام و نسبت به تهیه گزارش تکمیلی اقدام می کنند.
به نوشته برخی از سایت های خبری محلی، حمله پلنگ به چوپان جوان که از او به نام موسی الرضا سایری 23 ساله و ساکن روستای پاسنگ بالا نام برده اند، در منطقه جنگلی بلنجر و حین چرای گوسفندان رخ داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  2  =  6