برگزاری آزمون دوره HSE ویژه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علم و صنعت

آزمون دوره ی یک روزه نظام بهداشت، سلامت و ایمنی HSE ویژه دانشجویان جدید مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علم و صنعت ایران عصر روز شنبه اول آبان ماه ۹۵ به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ریسک نیوز،منصور سلطانیه، مدیر امور پژوهش دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: دانشجویان ورودی جدید کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه که روز پنج شنبه 29 مهر ماه 95 در یک دوره یک روزه HSE شرکت کرده اند باید از ساعت 19 روز شنبه اول آبان ماه به وب سایت واحد آموزش مجازی دانشگاه مراجعه کنند.

مدیر امور پژوهش دانشگاه گفت: تمام مطالبی که در این دوره ی یک روزه ارائه شده در آدرس FTP://FTP.IUST.AC.IR/HSE بارگذاری شده است که دانشجویان و شرکت کنندگان این دوره می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و از آن مطالب استفاده نمایند.

سلطانیه در خصوص چگونگی برگزاری آزمون گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا پس از مراجعه به سایت مذکور با درج شماره دانشجویی به عنوان user nameشماره ملی به عنوان password می توانند وارد فضای امتحان شوند و در مدت 20 دقیقه به سوالات ارائه شده پاسخ دهند.

وی افزود: دانشجویان خارجی دانشگاه از شماره دانشجویی خود می توانند به عنوان user name و password برای وارد شدن به مرحله ی آزمون استفاده نمایند و تکنسین های آزمایشگاههای دانشگاه نیز از شماره ملی خود به عنوان user name و password برای این منظور استفاده نمایند.

مسوول برگزاری دوره HSE در دانشگاه علم و صنعت ایران در خصوص زمان آزمون برای دانشجویان دانشکده های مختلف گفت: دانشجویان ورودی تحصیلات تکمیلی دانشکده شیمی، مهندسی شیمی و مهندسی مواد (ساعت 19 تا 20 )، دانشجویان دانشکده های مهندسی برق و فیزیک (ساعت 20 تا 21) و دانشجویان مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر (ساعت 21 تا 22) روز شنبه اول آبان ماه 95 می بایست در آزمون دوره HSE شرکت نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

74  +    =  78