قایم مقام بیمه کارآفرین انعقاد تفاهم نامه با شرکت بیمه جنرالی را رد کرد / درباره جنرالی و میگدال بیشتر بدانیم

گفته می‌شود که شرکت میگدال بزرگترین و قدیمی ترین شرکت بیمه‌ای رژیم اشغالگر قدس، در سال ۱۹۳۴ و با مشارکت “شرکت ایتالیایی جنرالی” تأسیس شده است.

به گزارش ریسک نیوز،در پی اخباری مبنی بر جلسه مشترک  مدیران ارشد بیمه کارآفرین با "شرکت ایتالیایی جنرالی "غلامعلی غلامی به نسیم انلاین گفت :  این شرکت همچون سایر شرکت‌های خارجی پس از برجام بازدیدی از صنعت بیمه ایران داشته اما هیچ تفاهمنامه‌ای بین کارآفرین و این شرکت به امضاء نرسید.

وی احتمال داد که این شرکت ایتالیایی در شرکت‌های دیگر بیمه‌ای کشور هم حضور یابد و تصریح کرد که ما با آنها کاری نداشته‌ایم و این حضور یک دیدار ساده بود.

گفته می‌شود که شرکت میگدال بزرگترین و قدیمی ترین شرکت بیمه‌ای رژیم اشغالگر قدس، در سال 1934 و با مشارکت "شرکت ایتالیایی جنرالی" تأسیس شده است.

از قرار معلوم، مالکیت 70 درصد این شرکت بیمه‌ای که بزرگترین شرکت بیمه درمان و عمر در سرزمین های اشغالی به شمار میرود با شرکت " جنرالی" ایتالیا است.

گروهی از مدیران ارشد شرکت بیمه جنرالی ایتالیا روز چهارشنبه گذشته با حضور در شرکت بیمه کارآفرین با جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرده اند.

هیات مدیران جنرالی را افرادی چون فردریک دو کورتوا مدیر امور بین ‏الملل، فردریک موروسه مدیر برنامه ریزی و خیم انچوستگی مدیر امور اروپا، خاورمیانه و افریقای این شرکت همراهی میکردند.

در این جلسه که با حضور محمود ضرابی مدیرعامل، مهدی علوی مشاور عالی هیات مدیره و محمدعلی ضرابی مدیراتکایی و امور بین ‏الملل تشکیل شده بود، دو طرف پیرامون نحوه توسعه همکاری‏های فیمابین مذاکراتی انجام دادند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  10