انگلیسی‌ها به شدت از ارواح می‌ترسند!

ترس از ارواح و اشباح میان مردم انگلستان بسیار رواجه یافته است و یک‌هشتم افرادی که در نظرسنجی جدید شرکت کردند، توضیح دادند که با ترس از این موجودات مجبور شدند منزل قبلی را عوض کنند.

به گزارش ریسک نیوز،

در آخرین نظرسنجی انجام شده 32 درصد مردم انگلستان اعتراف کردند که به واسطه مشاهده ارواح در نیمه‌های شب وحشت‌زده شده‌اند.

 

با تعمیم یافتن این نظرات عجیب و غریب، 20 درصد مردم این کشور اعلام کرده‌اند در نیمه‌های شب از یک شخص درخواست می‌کنند برای آرامش بیشتر یا حمایت از آنها به کمک‌شان بیایند.

 

این مطالعه که توسط شرکت بیمه Towergate انجام شد، نشان داد بسیاری از انگلیسی‌ها در منرل خود شاهد اتفاقات غیرطبیعی بوده‌اند و حتی به خاطر این اتفاقات حاضر شده‌اند خانه خود را عوض کنند.

 

در این جریان 17 درصد مردم انگلستان اعلام کردند که در خانه خود اشکالی شبیه شبح را مشاهده کرده‌اند و 12 درصد هم اظهار داشتند که تنها به دلیل ترس از ارواح و شبح منزل قبلی را عوض کرده‌اند.

 

این مطالعه نشان داد در جریان خرید بیشتر خانه‌ها در انگلیس، طرح وجود ارواح در خانه‌ها هم برای مالکین وجود دارد و بر اساس نتایج به دست آمده، یک‌هشتم مردم این کشور خانه مورد علاقه خود را با احتمال اینکه در اطراف آن شبح وحود داشته باشد خریداری نکردند.

 

همچنین 62 درصد مردم این کشور اعلام کردند که هرگز حاضر نیستند در نزدیکی قبرستان خانه بخرند، 65 درصد مخالفت خود را با خرید خانه در نزدیکی مراکزی که کار کفن و دفن را انجام می‌دهند اعلام کردند و 60 درصد هم خرید خانه در نزدیکی کلیساهای قدیمی که ظاهر ترسناک دارند را کار اشتباهی دانستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

2  ×    =  14