احتمال اضافه شدن پخش زنده به اینستاگرام

یک وب‌سایت روسی با انتشار یک ویدیو و چندین عکس می‌گوید که به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آزمایش امکان پخش زنده است. اینستاگرام تا کنون به خبرهای منتشر شده در این مورد واکنشی نشان نداده است.

به گزارش ریسک نیوز،نظر می‌رسد اینستاگرام در حال آماده شدن برای ارائه امکان پخش زنده است. یک وب‌سایت روسی عکس‌هایی را منتشر کرده که امکان پخش زنده در این اپلیکیشن دیده می‌شود.
 

تصاویری که روی وب‌سایت روسی "T Journal" منتشر شده نشان می‌دهند که در بخش داستان‌ها در اینستاگرام (Stories) کلمه "زنده" (Live) اضافه شده است. همچنین در یکی دیگر از تصاویر گزینه Go Insta به امکان Your Story اضافه شده که حدس زده می‌شود برای پخش زنده ویدیو در نظر گرفته شده باشد.

 

یک سخنگوی اینستاگرام ترجیح داد در مورد اصالت عکس‌های منتشر شده صحبت نکند. با توجه به اینکه T Journal یک ویدیو نیز منتشر کرده، امکان واقعی‌بودن تصاویر تقویت می‌شود.

 

 

 

جزئیات "امکان جدید" هنوز مشخص نیست؛ مثلا اینکه پخش زنده در اینستاگرام (در صورت راه‌اندازی) به چه میزان محدودیت زمانی خواهد داشت. بر اساس ویدیو و تصاویری که وب‌سایت روسی منتشر کرده، آیکون پخش زنده کاربر را به بخش دیگری با عنوان "popular live broadcasts" هدایت می‌کند؛ دسترسی به این قسمت از قرار معلوم برای این سایت روسی ممکن نبوده است.

 

به هر صورت نمی‌توان با اطمینان گفت که آیا این یک تجربه محدود است یا واقعا آزمایش بدون سر و صدای یک امکان جدید برای ارائه گسترده در آینده نزدیک. پیش از این فیسبوک و اینستاگرام امکانات جدید خود را در برخی کشورهای دیگر غیر از ایالات متحده آزمایش کرده بودند.

 

با توجه به اینکه راه‌اندازی بخش Story با استقبال بسیاری از کاربران اینستاگرام روبرو شده، می‌توان انتظار داشت که امکان پخش زنده نیز استقبال قابل توجهی در پی داشته باشد. پیش از این فیسبوک با ارائه امکان پخش زنده توجه زیادی را به خود جلب کرد به نحوی که بسیاری از رسانه‌های بین المللی نیز از این امکان برای پوشش رخدادهای مهم استفاده می‌کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  82  =  92