پربازدیدترین رسانه صنعت بیمه


جزئیاتی از بیمه نامه چترای بیمه البرز / قابل تبدیل بودن این بیمه نامه به طرح مورد درخواست مشتری

یکی از ويژگي های اين طرح قابل تبديل بودن اين بيمه نامه ها ست كه در صورت گذر چند سال و پشيماني از طرح اوليه بدون سوخت و اتلاف زمان اين بيمه نامه ها به طرح جديد مورد درخواست تبديل مي گردد.

به گزارش ریسک نیوز،مراسم رونمایی از طرح جدید بیمه‌های عمرو مستمری با عنوان "چترا" با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل و مدیران این شرکت برگزار شد.

سید رسول تاجدار پس از رونمایی از بیمه نامه چترا، اظهار داشت: سهم کشور ایران از سبد پورتفوی جهانی بیمه های عمر ناچیز است هر چند طی چند سال گذشته در داخل کشور سهم از بازار این رشته افزایش یافته است و هنوز با میانگین جهانی فاصله زیادی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با عرضه بیمه‌نامه  چترای بیمه البرز سهم بیمه‌های عمر در سبد پورتفوی بیمه ای کشور افزایش یابد. 

این گزارش حاکی است، طرح جدید بیمه نامه  "چترا" که حاصل شش دهه فعالیت و تجربه شرکت بیمه البرز است، کامل ترین پوشش بیمه عمر و مستمری در صنعت بیمه است .

بر اساس این گزارش ، تا کنون بیمه البرز در اخبار مربوط به این محصول نوین در خصوص جزئیات این طرح اطلاعاتی ارایه نکرده است اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد ، بيمه نامه چترا يك طرح بيمه اي جامع و چند منظوره است كه  شامل تمامي طرحهايي است كه تاكنون توسط همه شركت هاي بيمه ايي بصورت اختصاصي و جداگانه  ارائه شده  است.

گفته می شود ، یکی از ويژگي های  اين طرح قابل تبديل بودن اين بيمه نامه ها ست كه در صورت گذر چند سال و پشيماني از طرح اوليه بدون سوخت و اتلاف زمان اين بيمه نامه ها به طرح جديد مورد درخواست تبديل مي گردد.


به گزارش ریسک نیوز بررسی ها نشان می دهد ، انواع ١٦ گانه طرح شامل طرح هاي بانام و بينام  ،فردي ،خانواده ،هديه ،ايتام، شكرانه ، مستمري  هاي مادام عمر و محدود   بيماري كم تواني از كار افتادگي و درامدهاي از دست داده شده و غيره مي باشد


امكان تشكيل سرمايه بدون شرط حيات در بيمه نامه ، سپرده گذاري با اختصاص سود معقول و قابل واريز به حساب با قابليت برداشت آزادانه همانند كيف پول و سرمايه از دیگر ویژگی های این طرح است .
گفته می شود خصيصه اصلي اين طرح قابل تبديل بودن به طرحهاي زير گروه بيمه نامه در هر زمان از بيمه نامه مي باشد.

حال باید دید این بیمه نامه جدید تا چه میزان با تقاضای بازار هدف همخوانی داشته و با بازار سنجی همراه بوده است.