باج‌خواهی شگفت آور و عجیب زن از شوهرش

زن جوانی که عشق رانندگی به سرش زده بود برای خرید خودرو تصمیم گرفت به عنوان یک زن ناشناس شوهرش را از طریق شبکه اینترنتی تهدید کند که چنانچه پول درخواستی‌اش را پرداخت نکند اسرارش را در اینترنت فاش خواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز،

گروه خبرنگاران ۲۲ تیر ۱۳۹۵ 6003 بازدید اولین نفری باشید که درباره این خبر نظر میدهید.
باج‌خواهی شگفت آور و عجیب زن از شوهرش

رکنا: زن جوانی که عشق رانندگی به سرش زده بود برای خرید خودرو تصمیم گرفت به عنوان یک زن ناشناس شوهرش را از طریق شبکه اینترنتی تهدید کند که چنانچه پول درخواستی‌اش را پرداخت نکند اسرارش را در اینترنت فاش خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا فارس درباره این باج‌خواهی اینترنتی شگفتی‌آور گفت: مرد میانسالی در مراجعه به پلیس فتا خود را مسئول بخشی از یک اداره دولتی در شیراز معرفی کرد و گفت: یک زن ناشناس با به دست آوردن اسناد و اطلاعات محرمانه کاری‌ام از طریق شبکه اجتماعی «واتس‌آپ» با من تماس می‌گیرد و تهدید می‌کند که اگر 20 میلیون تومان باج به او ندهم همه اسناد و اطلاعات محرمانه کاری‌ام را در اینترنت منتشر خواهد کرد.شاکی گفت: به شدت نگران هستم که این ناشناس اطلاعات محرمانه کاری‌ام را افشا کند!
پس از این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت تا هرچه زودتر زن ناشناس را شناسایی کنند.
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: شاکی در بازجویی با قاطعیت بیان کرده بود این فرد باج‌خواه باید از همکارانش باشد که چنین اطلاعات محرمانه کاری را در اختیار دارد و می‌خواهد به این ترتیب برایش مزاحمت ایجاد کند.
سرهنگ حسینی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی‌های تخصصی توانستند متهم را شناسایی کنند. اما وقتی او به پلیس احضار شد متوجه شدیم کسی جز همسر شاکی نیست.
وی ابتدا منکر جرم خویش شد اما پس از مشاهده مستندات و دلایل اعتراف کرد و گفت: چند مدت بود که از شوهرم (شاکی) می‌خواستم خودرویی برایم بخرد اما با وجود اینکه از نظر مالی مشکلی نداشت با خرید خودرو مخالفت می‌کرد. من هم بخاطر عشق به رانندگی تصمیم گرفتم از طریقی دیگر خواسته خود را عملی کنم.
رئیس پلیس فتا استان فارس اضافه کرد: این زن برای عملی کردن نقشه خود زمانی که همسرش در خانه استراحت می‌کرد به سراغ کیف اداری‌اش می رفت و از اسناد و مدارک محرمانه‌کاری او عکس می‌گرفت و سپس شروع به تهدید برای اخـــاذی از او می کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

8  ×  1  =