خدمات مشترک بیمه و موسسه اعتباری کوثر به مشتریان / پذیرش نمایندگی های بیمه کوثر در شعب موسسه اعتباری کوثر

در راستای هم افزایی نهاد بانک و بیمه کوثر و افزایش بهره وری با امضا تفاهم نامه میان بیمه کوثر و موسسه اعتباری کوثر خدمات مشترکی به مشتریان این دو نهاد ارائه می شود./پذیرش نمایندگی های بیمه کوثر در شعب موسسه اعتباری کوثر، تعبیه دستگاه صدور آنی کارت موسسه کوثر در دفاتر بیمه کوثر از جمله این خدمات متقابل است.

به گزارش ریسک نیوز،مجید مشعلچی، مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه نهمین نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه در باره همکاری دو جانبه بیمه کوثر و موسسه اعتباری کوثر گفت: این گونه همکاری ها سبب افزایش  بهره وری در کار می شود  علاوه بر اینکه هزینه ها را 30 تا 50 درصد کاهش خواهد داد.

مشعل چی اذعان داشت : با همکاری میان بیمه کوثر و موسسه اعتباری کوثر بستر مناسب برای ارائه خدمات در سطوح بالاتر فراهم شده و تنوع بخشی به خدمات نیز افزایش خواهد یافت.

 عیسی رضایی، مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر نیز در ادامه این گردهمایی  گفت: مجموعه ها همواره به عنوان همکاری سازمانی هستند و این گونه همکاری ها هم افزایی نهادهای بانک و بیمه را بالا خواهد برد.

وی در ادامه به فعالیت هایی که به موجب تفاهم نامه منعقد شده در دو نهاد صورت خواهد پذیرفت تاکید کرد و گفت: پذیرش نمایندگی های بیمه کوثر در شعب موسسه اعتباری کوثر، تعبیه دستگاه صدور آنی کارت موسسه کوثر در دفاتر بیمه کوثر از جمله این خدمات متقابل است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر افزود: با افزایش هم افزایی نهاد ها باید روزی برسد که تمام واحدهای بیمه و بانک و بورس و لیزینگ در واحدهای مشترک به ارائه خدمات به مشتریان بپردازند، تا افراد با مراجعه به یک واحد بتواند تمام خدمات  خود را دریافت کند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه  طرح همکاری با بیمه کوثر از یک سال پیش آغاز شده و در 20 نمایندگی به صورت آزمایشی در حال اجرا بود گفت :  پس از امضاء این تفاهم نامه تعداد شعبی که خدمات بیمه در آن ها ارائه خواهد شد در سراسر کشور به 150 واحد بالغ خواهد شد.

اولین نفر امتیاز دهید

دیدگاه شما چیست؟