آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری یک شرکت در پرداخت حق بیمه تاکسیرانان

طاهری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری یک شرکت در پرداخت حق بیمه تاکسیرانان گفت: با پیگیری‎‌های مراجع قضایی این شرکت مبالغ را بازگردانده و رضایت اکثر شکات این پرونده گرفته شده و تنها تعداد بسیار کمی از آنها مبالغ خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از میزان،«طاهری» دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری یک شرکت در پرداخت حق بیمه تاکسی‌رانان اظهار کرد: این پرونده قریب به 400 شاکی داشت که با شکایت شکات در جریان رسیدگی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری‎‌های مراجع قضایی این شرکت مبالغ را بازگردانده و درصدد اخذ رضایت شکات اقدام کرده، این در حالی است که رضایت اکثر شکات این پرونده گرفته شده و تعداد آنها کاهش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: سعی بر این است که پرونده‎ها در کوتاهترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرند چرا که احقاق حقوق مردم مهمترین اصل و در سرلوحه کار دستگاه قضایی قرار دارد.

گفتنی است: در این پرونده اتحادیه تاکسی‌رانان یک شرکت را جهت پرداخت حق بیمه تاکسی‌رانان واسطه قرار داده بود، اما حدود شش ماه، این حق به حساب آنها واریز نشده بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  5