سامری و شعبانی ، اعضاء هیات مدیره پیشنهادی شرکت بیمه حکمت صبا

به گزارش برخی منابع خبری نام سامری ، مشاور سندیکا و فعال صنعت بیمه و همچنین شعبانی ، مدیر سابق بیمه های اتومبیل بیمه ایران نیز در میان اعضاء هیات مدیره پیشنهادی دیده می شود.

به گزارش ریسک نیوز، در اردیبهشت ماه سال جاری مجوز پذیره نویسی و عرضه عمومی اوراق بهادار بیمه حکمت صبا صادر شد.

بر این اساس موسسین این شرکت از زمان صدور مجوز پذیره نویسی تا 60 روز آینده مهلت دارند که نسبت به پدیره نویسی اقدام کنند. گفتنی  است که مبلغ قابل پرداخت توسط پذیره نویسان در پذیره نویسی هر سهم 500 ریال (معادل 50درصد ارزش اسمی) خواهد بود.

لازم بذکر است، در میان نام موسسین این شرکت نام هادی دستباز و رضا عشقی از دست اندرکاران قدیمی صنعت بیمه به چشم می خورد.

به گزارش برخی منابع خبری نام سامری ، مشاور سندیکا و فعال صنعت بیمه و همچنین شعبانی ، مدیر سابق بیمه های اتومبیل بیمه ایران نیز در میان اعضاء هیات مدیره پیشنهادی دیده می شود.

مهدی سامری که از وی به عنوان یکی از اعضاء هیات مدیره پیشنهادی یاد می شود پیش ازین سابقه تاسیس بیمه تجارت نو را در کارنامه خود داشت که البته گمانه زنی ها از مدیر عاملی وی بر شرکت بیمه تجارت نو خبر می داد اما در نهایت محمد عباس زادگان کسوت مدیرعاملی این شرکت تازه تاسیس را بر تن کرد.

اگرچه این خبر هنوز به طور رسمی هنوز تایید نشده اما به نظر می رسد، انتخاب برخی اعضاء هیات مدیره از سوی شرکت در شرف تاسیس حکمت صبا از توجه این گروه مالی به نوگرایی و ورود به عرصه فعالیتهای نواورانه در صنعت بیمه خبر می دهد .

انتخاب نیروهای نوگرا در شرکتهای بیمه تازه تاسیس تاجائی اهمیت دارد که می تواند مرز حرکت این شرکتها را از شائبه قدم گذاشتن در راه سایر قدما و رقبا مشخص کند.

لازم بذکر است، بانک حکمت ایرانیان به دلیل پایه گذاری شیوه نوین در شبکه بازار مالی و پیاده سازی زنجیره ارزش کسب و کار تلاش کرده قدم در راه نوآورانه ای بر دارد.

 در این راستا باید دید ایا بیمه در شرف تاسیس حکمت صبا نیز در مسیر پیاده سازی روش های نوین کسب و کار و تامین زنجیره متفاوتی از خدمات به مشتریان خود قدم خواهد گذاشت؟

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

82  −    =  77