احیاء شورای هماهنگی استان های صنعت بیمه در دستور کار قرار گرفت

دیدار دبیرکل سندیکابا روسای شعب بیمه آذربایجان شرقی

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران با حضور در جمع روسای شعب، مدیران منطقه، نمایندگان برتر و اعضای انجمن صنفی نمایندگان شرکت های بیمه در استان آذربایجان شرقی به میزبانی بیمه ایران، با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، علی اکبر اولیاءگفت: سندیکای بیمه گران ایران با قدمت 80 ساله و با تعامل تنگاتنگ با بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر، مجلس و سایر ارگان های مرتبط در تلاش است تغییرات مثبتی را برای  صنعت بیمه رقم زند.

مهندس اولیاء در خصوص احیاء شورای هماهنگی استان های صنعت بیمه که با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان شرکت های بیمه و در نهایت ایجاد مسیرهای جدید برای صنعت بیمه تشکیل شده بود را ضروری دانست و گفت: این موضوع در دستور کار شورای عمومی سندیکا قرار گرفته و به جدیت آنرا پیگیری می کنیم.

وی با تاکید بر کارایی کار گروهی در حل مشکلات صنعت بیمه گفت: این شورا می تواند با جمع بندی مشکلات مبتلا به، صنعت بیمه با ارگان های مرتبط وارد مذاکره شود و آنها را برطرف نماید.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، تعامل مناسب یا نمایندگان مجلس را مهم دانست و گفت: اگر نمایندگان مجلس با قوانین و اطلاعات بیمه آشنا باشند، می توان شاهد تصمیم گیری های بهتری در حوزه بیمه بود، چرا که اگر اطلاع رسانی نکنیم، مجلس در تصویب قوانین تخصصی دچار مشکل می شود.

همچنین اولیا بر نقش رسانه ها در ارتقاء سطح فرهنگ بیمه ای جامعه و ارتباط با آنها تاکید کرد و گفت: از رسانه ها در راستای معرفی خدمات و محصولات صنعت بیمه استفاده کنیم تا عموم مردم با مفهوم  و مزایای  بیمه های مختلف مخصوصا بیمه های زندگی آشنا شوند.

وی از داده ها و اطلاعات صنعت بیمه به عنوان یک سرمایه مهم یاد کرد و گفت: ما داده های موجود در صنعت بیمه را رها کرده ایم در صورتی که دارایی بزرگی برای صنعت به شمار می آید.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی کارآمد گفت: در این حوزه نیاز به نوآوری داریم و باید با تربیت نیروهای متخصص و جوان روح تازه ای به صنعت بیمه ببخشیم.

در پایان روسای شعب شرکت های بیمه استان آذربایجان شرقی ضمن استقبال از برگزاری این جلسه، پیشنهادها و درخواستهای خود از دبیرکل سندیکا را مطرح کردند، که احیاء شورای هماهنگی بیمه استانها، تشکیل کارگروه شبکه فروش در سندیکا، معرفی نماینده سندیکا برای ارتباط مستقیم روسای شعب، حضور یک نماینده از کارگزاران یا نمایندگان در شورایعالی بیمه، حمایت از تشکل های انجمن صنفی نمایندگان و کارگزاران، به کار گیری نیروهای جوان با تحصیلات مرتبط و تسهیل شرایط اعطاء نمایندگی به آنها از مهمترین آنها بود.

در پایان دبیر کل سندیکا از حضور و مشارکت روسای شعب بیمه در تبریز به ویژه بیمه ایران که میزبانی این جلسه را بعهده گرفته بود، قدردانی کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

15  −    =  10