شعبه خرم آباد شرکت سهامی بیمه “ما” افتتاح شد

در راستای خدمات رسانی سریع، شایسته ، مناسب و دقیق بیمه ای و همچنین گسترش شعب و در دسترس مشتری بودن، بیمه “ما” شعبه جدید خود را در خرم آباد افتتاح کرد.

به گزارش ریسک نیوز از روابط عمومی شرکت بیمه "ما"، مراسم افتتاح شعبه خرم آباد بیمه "ما" با حضور مهندس مجید صفدری مدیرعامل، حجت بهاری فر عضو هیات مدیره، معاونین برنامه ریزی وفاوا و شبکه فروش و توسعه بازار و تعدادی از مدیران ستادی و نمایندگان شبکه فروش و مدیر کل محترم بانک ملت استان لرستان و معاونین وی و روسای شعب محترم بانک ملت استان و برخی از مسئولین محلی برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، مهندس مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما"، در آیین افتتاح شعبه خرم آباد اعلام کرد: یکی از اهداف تدوین شده تحقق مشتری مداری است که باید به آن رویکردی عملیاتی بخشید و همچون نام برازنده و تاییده شده از سوی مقام معظم رهبری یعنی اقدام و عمل، اقدامی عملیاتی  داشته و در عمل هدف را محقق ساخت.سال‌هاست که  برخی مسئولان و مدیران تئوری پردازی داشته اند. 9 سال دیگر زمان تحقق و کسب اهداف سند و چشم انداز است؛ به تئوری‌ها و نظریه‌ها، رویکرد اجرایی داده  تا با سرعت بیش از روز قبل، به اهداف چشم انداز 1404 برسیم.

مهندس صفدری با تاکید بر مفاد مندرج و اهداف ترسیم شده صنعت بیمه  کشورمان در این چشم انداز و سند ملی تصریح کرد: این زمان به سرعت سپری خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت بیمه "ما" با اشاره به اصل مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی یادآور شد: یک بیمه گر حرفه ای یعنی مجموعه ای از بهترین عملکرد های صف و ستاد.

وی رشد و گسترش شرکت بیمه "ما" را نتیجه همکاری و هم اندیشی و مشارکت ، عنوان نمود.  

ایشان افزود: نرخ شکنی هرگز شایسته نبوده و به هیچ عنوان پسندیده نمی‌باشد. این شرکت سعی دارد تا با ارائه خدمات مناسب و شایسته بیمه گری گامی در جهت گسترش فرهنگ بیمه بردارد.

مهندس صفدری به جایگاه امروز شرکت بیمه "ما" در اذهان عمومی اشاره کرد و ادامه داد: نام این شرکت به منظور تقویت و اجرای سیاست‌های مسئولیت اجتماعی مانند بیمه پلنگ ایرانی مورد تقدیر قرار گرفته است.

اگر امروز افتخاری نصیب این شرکت شده است؛ به خاطر شبکه فروش و  پرسنل توانمند بوده که  این هم افزایی را در کنار مدیران و پرسنل  ستاد مرکزی و شعب و نمایندگان محترم شبکه فروش ایجاد کرده اند.

در این  مراسم آقای بهاری فر عضو محترم هیات مدیره گفت: آغاز به کار این شعبه منجر به بالندگی است زیرا می‌تواند به مردم غیور استان لرستان خدمت رسانی کرده و قدمی رو به جلو باشد. و انشاالله شاهد رشد چشمگیر و گسترش فرهنگ بیمه در کشور باشیم .

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  +  71  =  81