کشف ۱۶ کیلوگرم طلای خارجی قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از ۱۶ کیلو گرم طلای خارجی قاچاق در محور زنجان به ایجرود خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز،سردار علیرضا صالحی از کشف ۱۶ کیلوگرم طلای  خارجی از قاچاقچیان در استان زنجان خبر داد و افزود: در این زمینه دو نفر دستگیر شدند.

 

وی اظهار کرد: ارزش ریالی این میزان کالای قاچاق بیش از ۱۷ میلیارد ریال ارزیابی شده و مقصد این محموله تهران بوده که از غرب وارد کشور شده است.

 

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی سالجاری مبارزه با قاچاق کالا اولویت پلیس زنجان است و طی این بازه زمانی کشفیات قاچاق کالا در استان زنجان رشد داشته است.

 

صالحی تاکید کرد: پدیده قاچاق اقتصاد کالا کشور را بیمار کرده و با گسترش آن، بخش تولید، اشتغال کشور صدمه‌دیده و باعث تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش بیکاری در کشور می‌شودو به تبع آسیب های اجتماعی هم افزایش می یابد. 

 

وی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار سال در زمینه اقتصاد مقاومتی پلیس با قاچاق کالا به جد مبارزه می کند، افزود: بیشترین کالای قاچاق کشف‌شده طی سال سالجاری کالاهای دخانی، البسه، تلفن همراه، لوازم‌آرایشی و بهداشتی است.

 

صالحی تصریح کرد: قاچاق کالا کیان اقتصاد و سلامت جامعه را به خطر انداخته و موجب تبعیض، بی‌عدالتی و تجمل‌گرایی و فرهنگ مصرف‌زدگی می‌شود و در این میان مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم ملی است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

80  −    =  70