همتی : مدیران ارشد بیمه‌ها حتماً باید دوره‌های مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار را طی کنند/ وزیر:صنعت بیمه در معرض ریسک است

در مجمع عمومی بیمه مرکزی چه گذشت؟

همتی : در کنار تأکید بر آموزش نیروی انسانی شرکت‌های بیمه بر اینکه برخی مدیران ارشد بیمه‌ها حتماً بایستی دوره‌های مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار را طی کنند، اصرار خواهیم ورزید./ طیب نیا :این صنعت به لحاظ داشتن سهم در تولیدات کشور و ترکیب انواع پوشش های بیمه ای دارای مشکلات زیادی است و قاعدتا صنعتی که باید ریسک ها را پوشش دهد نباید خودش در معرض ریسک باشد.

به گزارش ریسک نیوز،رییس کل بیمه مرکزی،در مجمع عمومی بیمه مرکزی ضمن اعلام رشد ۱۴ درصدی حق‌بیمه‌ها در سال ۱۳۹۴، رشد حق‌بیمه در پنج‌ماهه اول امسال را ۲۰ درصد اعلام و گفت: با اقدامات انجام‌ گرفته ضریب نفوذ بیمه در کشور که نسبت حق‌بیمه به تولید ناخالص داخلی است، به نزدیک ۲ درصد رسیده است و امیدواریم با افزایش سرعت رشد صنعت بیمه از مرز ۲ درصد عبور کنیم.

وی دغدغه کارکنان شریف مجموعه صنعت بیمه را تأمین و پرداخت به موقع خسارت‌های بیمه‌شدگان اعلام کرد و افزود: رشد خسارت در رشته‌های اتومبیل و درمان در سال‌های اخیر فشار زیادی به صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه آورده است؛ به‌طوری‌که در طول ۷ سال گذشته فقط ۳۵۰۰ میلیارد تومان زیان شخص ثالث بوده است که خوشبختانه با اقداماتی که در سال ۹۴ از سوی بیمه مرکزی ج.ا. ایران شروع شده و امسال نیز ادامه خواهد داشت، شاهد بهتر شدن وضع مالی شرکت‌های بیمه خواهیم بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  2