بیمه مرکزی به موضوع حقوق‌های نجومی مدیران «بیمه تعاون» ورود کرد/ همتی: نتیجه را به مردم اعلام می‌کنیم

رئیس کل بیمه مرکزی ایران از ورود این نهاد به بررسی تخلفات مربوط به دریافت حقوق‌های نجومی توسط مدیران بیمه‌تعاون خبر داد.

به گزارش ریسک نیوز  از  فارس، افشای پرداخت های نجومی به برخی مدیران در چند مجموعه دولتی یا وابسته به نهادهای دولتی در ماه های گذشته، به رغم سر و صدا و حواشی زیادی که به دنبال داشت، نتوانسته مانع از پرداخت ارقام چند ده میلیون تومانی به برخی مدیران حاشیه نشین شود؛ این را اسنادی نشان می‌دهد که اخیرا در یکی از رسانه ها منتشر شد.

این بار ماجرا مربوط به بیمه تعاون است؛ شرکتی که در قیاس با دیگر شرکت های بیمه گذار در کشورمان، کمتر شناخته شده و آن گونه که فیش حقوقی مدیرانش نشان می‌دهد، این گمنامی بستر مناسبی برای کسب درآمدهای هنگفت برای مدیران بالادستی آن شده است.

فیش حقوقی صادر شده برای مدیران بیمه تعاون، حکایت از پرداخت های نجومی دارد. به عنوان نمونه آقای «م.ن»، یکی از مدیران این شرکت در ماه جاری بیش از 118 میلیون تومان حقوق دریافت کرده که پس از کسر کسورات، مبلغ خالص پرداختی به وی بالغ بر 77 میلیون تومان شده است.

همچنین بر اساس اسناد منتشر شده جمع پرداخت ها به یکی دیگر از مدیران بیمه تعاون بیش از 100 میلیون تومان را نشان می دهد که پس از کسر کسورات، به خالص پرداختی حدود 66 میلیون تومانی برای این مدیر رسیده است.

در همین رابطه عبدالناصر همتی رئیس کل بیمه مرکزی ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس اظهارداشت: در حال بررسی این موضوع هستیم.

وی افزود: بیمه مرکزی کاری به حقوق هیات مدیره ندارد بلکه حقوق هیات مدیره به مجمع  آن شرکت و مجموعه مربوط می شود. 

رئیس کل بیمه مرکزی ایران تاکید کرد: بر اساس تخلفاتی درباره این موضوع مطرح شده در حال بررسی هستیم و به هر نتیجه ای که برسیم آن را اعلام می کنیم.

اطلاعات بیشتر درباره اسناد منتشر شده از حقو‌ق‌های نجومی مدیران بیمه تعاون را می توانیددر اینجا مشاهده کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

24  −    =  15