کشف مواد مخدر در فارس

کیلوگرم مواد مخدر در عملیات های جداگانه در فارس کشف شد.

به گزارش ریسک نیوز،مرکز فارس، فرمانده انتظامی استان از کشف 446 کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همدان و کهکیلویه و بویر احمد در فارس خبر داد.

سردار احمد علی گودرزی گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان فارس و استان همدان مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه تریلر اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر از استان های شرقی به استان فارس و سپس به استان های تهران و شمال کشور می کند موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران به حوالی شهر شیراز اعزام و خودرو تریلر با شگردهای خاص پلیسی و هوشیاری ماموران توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

گودرزی گفت: در بازرسی از این خودرو 90 کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در باک جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین با همکاری و عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس کهگیلویه و بویر احمد، دو دستگاه خودرو پژو 405 در یکی از محورهای مواصلاتی استان مورد شناسایی قرار گرفته و متوقف شدند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این دو خودرو 125 کیلوگرم تریاک و 99 کیلوگرم حشیش کشف ویک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.

گودرزی از انجام یک عملیات منسجم دیگر توسط مأموران انتظامی شهرستان داراب خبر داد و افزود: مأموران ایستگاه بازرسی قلاتوبه این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو 132 کیلوگرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  −  1  =  3