استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

رئیس مرکز آمار با استقبال خانوارها از سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن گفت: تا ساعت نه صبح امروز، ۶ هزار خانوار به صورت آنلاین اطلاعات خود را در سامانه به ثبت رساندند.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،امیدعلی پارسا گفت: از نیمه شب گذشته که سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به صورت اینترنتی آغاز شده تا ساعت ۹ صبح امروز، ۶ هزار خانوار در سرشماری نفوس و مسکن شرکت کرده و اطلاعات خود را به ثبت رسانده‌اند.

رئیس مرکز آمار ایران افزود: البته با توجه به اینکه سرشماری اینترنتی از نخستین دقایق بامداد امروز آغاز شده است، انتظار ما تقریبا برآورده شده و به نظر هم می‌رسد که طی روزهای آینده، ثبت‌نام به صورت اینترنتی، با سرعت بیشتری پیش رود. البته باید توجه داشت که از نیمه شب گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز، دو هزار و ۱۰۰ خانوار به صورت اینترنتی اطلاعات خود را ثبت کرده بودند، اما در فاصله ساعت ۶ تا ۹ صبح، این رقم به ۶ هزار خانوار رسیده است.

وی تصریح کرد: در روزهای آینده کار ثبت‌نام به صورت اینترنتی شتاب بیشتری خواهد گرفت، البته فرصتی هم در روزهای آینده داده خواهد شد تا خانوارها، امکان ویرایش فرم‌های ارسالی را داشته باشند.

 سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ امسال برای اولین بار به صورت بدون کاغذ در حال انجام است و از سوم تا ۲۴ مهرماه فرصت مشارکت در این طرح ملی به صورت اینترنتی داده شده است، از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبانماه، سرشماری به صورت حضوری با مراجعه ماموران رسمی مرکز آمار ایران ادامه خواهد یافت. خانوارها می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی www.sarshomari۹۵.ir اطلاعات خود را به ثبت برسانند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

43  −    =  41