عملکرد بیمه نوین در شش ماهه نخست سال چگونه بود؟

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین گفت : مدیریت ریسک در صدور و کنترل آن در بیمه نوین، رشد ۱۴ درصدی حق بیمه در شش ماهه نخست سال ۹۵ را در این شرکت محقق کرد.

به گزارش ریسک نیوز،آرام رشیدی با اعلام این خبر افزود: با آغاز سال 95 برای بیمه نوین، همزمان با اتخاذ استراتژی رشد در فروش، پالایش پرتفوی در دستور کار قرار گرفت و طبق پیش بینی ها با به کارگیری سیاست های بازنگرانه در فرآیندهای مختلف شرکت، علاوه بر رشد 14 درصدی حق بیمه، با ارزیابی، تحلیل و کنترل ریسک موفق به کاهش 24 واحدی نسبت خسارت به صدور نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال 94 شدیم.

وی در ادامه افزود: در بخش فنی علاوه بر پیش بینی سود، کاهش 16 درصدی مبلغ خسارت همراه با 79 درصد کاهش در تعداد خسارت در همین مدت ناشی از سیاست­ های تکمیلی در آموزش و سامان دهی فرآیندهای عملیاتی در شرکت است که با بررسی و ارائه روش­ های مناسب، بهبود مستمر این روند در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدی همچنین تصریح کرد: طبق پایش های مقطعی و همزمان با آن تحلیل عملکرد شرکت در حوزه های مختلف فنی و سرمایه گذاری برنامه های عملیاتی با زمانبندی مشخص برای تحقق اهداف هر یک از واحدها و شعب، پیش بینی شده و در حوزه های مختلف طراحی، ارائه و کنترل می شود.

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در پایان با اشاره به اهمیت بازیابی نیروی انسانی و ارتقای کیفی شبکه فروش در شرکت خاطر نشان کرد: در حوزه ارتقای توانمندی نیروی انسانی نیز آموزش همگام کارکنان و نمایندگان با رویکرد ایجاد دانش کاربردی و مؤثر در حرفه افراد در حال اجراست و تمام ساز و کارهای موجود در شرکت در جهت ارتقای کیفی و ایجاد تمرکز مشارکتی با شبکه فروش در توسعه سهم بیمه نوین در بازارهای متنوع با هدف کسب پرتفوی سوددِه با حداقل ریسک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  24