شواهد استفاده سعودیها از گاز سمی علیه حجاج

علی کرمی با بیان اینکه همه شواهد دلالت بر نقش پشت پرده سعودیها در وقوع فاجعه منا دارد، از عملکرد مسئولان در رسیدگی به این مسأله به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ریسک نیوز به نقل از مهر،شواهد زیادی استفاده سعودیها از گاز سمی علیه حجاج را تأیید می‌کنند

پس از آن، بحث پروژه «فان وَکس» (واکسن ضد بنیادگرایی) مطرح شد. طراحان این پروژه معتقدند که باورهای دینی و ارزشی شیعیان منشأ ژنتیکی دارد. بر همین اساس، در حدود سال ۲۰۰۵ پنتاگون پروژه «فان وَکس» را طراحی کرد.

آمریکایی ها می دانند که تفکرات و باورهای دینی جوانان ایرانی طی سالیان گذشته موجبات شکست آنان را فراهم آورده است. بر همین اساس به سراغ طراحی چنین پروژه ای رفتند تا اعتقادات دینی را دستخوش تغییر قرار دهند. با این حال، در خصوص میزان درستی یا نادرستی این مسأله باید تحقیق انجام شود.

من با توجه به اطلاعاتی که در دست دارم، به این نتیجه رسیدم که بیگانگان در اربعین هم از این حربه استفاده کرده اند. برخی از روحانیون با من تماس گرفتند و گفتند کسانی که به کربلاء رفتند عمدتا سرما خوردند، سرفه می کنند، حال و حوصله عبادت کردن را ندارند.

حال شما مقایسه بکنید شمار شرکت کنندگان در مراسم اربعین به مراتب بیشتر از حجاج هستند و دشمن می تواند برنامه ریزی گسترده ای برای ضربه زدن به شیعیان در اربعین داشته باشد.

*به طور کلی اقدامات سازمان حج، وزارت خارجه و معاونت حقوقی ریاست جمهوری پس از فاجعه منا را چگونه ارزیابی می کنید؟

اداره استاندار آب و غذای انگلیس آب زمزم را آزمایش و نتایج مبنی بر آلودگی آن را اعلام کرده است همانگونه که گفتم اداره استاندار آب و غذای انگلیس آب زمزم را آزمایش و نتایج مبنی بر آلودگی آن را اعلام کرده است. با این حال، وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت ما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نداده اند.

زمانی که مقاله ای تحت عنوان آلودگی آب زمزم در سال ۲۰۰۷ در یکی از رسانه‌های جهانی منتشر شد، آیا سازمان حج و زیارت چیزی ندید و نشنید؟ کارشناسان این سازمان کجا بودند؟

من بر این باورم که سازمان حج و زیارت به دلیل اهمالی که در مسائلی از این دست انجام داده است، به گفته هایم واکنش نشان نمی دهد. اگر این سازمان، پاسخ قانع کننده ای داشت مسلما به گفته های من واکنش نشان می داد.

پیشنهاد من این است که هر ساله یک ماه پیش از برگزاری موسم حج، سازمان حج و زیارت مقدمات انجام یک آزمایش بر آب زمزم را فراهم آورد.

من از مسئولان تقاضا می کنم تا تهدیدات را جدی بگیرند. یکی از عرصه های جنگ نرم، تهدیدات مخفیانه و نامحسوس است. به عنوان مثال از طریق آب، غذا، مواد بهداشتی و درمانی و وسایل آرایشی دشمن می تواند ضربه خود را به مسلمانان وارد آورد. گزینه دشمن تنها تحریم و جنگ نیست.

همچنین محصولات تراریخته تهدید بزرگی برای آلوده کردن منابع طبیعی محسوب می شوند. حتی مراجع علیه این محصولات فتوا دادند. اما متأسفانه در پاسخ به این فتواها پاسخ های نامربوطی از سوی مسئولان شنیدیم. به نظر می رسد جان مردم بازیچه دست برخی مسئولان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  ×    =  35