جوابیه بیمه تعاون به کیهان: فیش حقوقی منتسب به مدیر بیمه تعاون جعلی است

در پی انتشار خبری در کیهان به تاریخ ۳۱ شهریورماه، در مورد پرداخت‌های نجومی در «بیمه تعاون» این موسسه جوابیه‌‌ای را به دفتر روزنامه ارسال کرده است.

به گزارش ریسک نیوز،و به نقل از روزنامه کیهان، لازم به ذکر است که در جوابیه «بیمه تعاون» از لفظ «خبر شما» استفاده شده است در حالی که این خبر در تاریخ مذکور به نقل از خبرگزاری فارس در کیهان منتشر شده، و کیهان دخل و تصرفی در آن نداشته است و بنا به اخبار دریافتی، اصل خبر نیز اولین‌بار از سوی سایت تابناک منتشر شده است.
آنچه در ادامه می‌خوانید جوابیه شرکت بیمه تعاون است:
1- در خبر «حقوق‌های نجومی به بیمه تعاون رسید» مورخ 31 شهریورماه، بیمه تعاون در کنار شرکت‌ها و موسسات دولتی، موسسه‌ای وابسته به دولت معرفی شده است. در حالی که این موسسه بیمه‌گر هیچ ارتباط حقوقی، قانونی و مالی با دولت محترم نداشته و ندارد. البته ناگفته نماند که بانک‌ توسعه تعاون صرفا 15 درصد از سهام شرکت بیمه تعاون را خریداری کرده و 85 درصد مابقی سهام این شرکت بیمه کاملا خصوصی یا تعاونی بوده و هیچ ارتباطی به دولت ندارد.
2- نکته دیگر به جعلی بودن اعدادی برمی‌گردد که به عنوان حقوق ماهیانه دریافتی، به یکی از مدیران بیمه تعاون آقای (م.‌ن) منتسب شده است. در خبر شما حقوق شهریورماه ایشان 118 میلیون تومان اعلام شده(!) در حالی که اولا چنین حقوقی و بلکه نزدیک به چنین عددی نه در شهریور ماه و نه در هیچ ماه دیگری، نه تنها به ایشان بلکه به هیچ کارمندی از کارکنان بیمه تعاون پرداخت نشده است(!) ثانیا آقای (م.ن) در شهریورماه سال جاری حدود یک ششم عدد اشاره شده را به عنوان حقوق و مزایا دریافت نموده است.
3- نکته آخر به بازی پیچیده‌ای برمی‌گردد که عده‌ای از درون بیمه تعاون علیه مدیریت فعلی این مجموعه مالی طراحی کرده‌اند. در واقع برای ما مثل روز روشن است که کسانی که طی هفته‌های اخیر اقدام به خبرپراکنی و فیش‌پراکنی‌های جعلی علیه مدیریت بیمه تعاون نموده‌اند هیچ ارتباطی به نیت صادقانه روزنامه انقلابی کیهان در مبارزه با فساد، خصوصا در قضیه فیشهای نجومی نداشته و ندارند. ماجرا به یک کینه درون سازمانی از ناحیه دشمنان مدیریت فعلی بازگشته و در این میان تلاش شده تا رسانه‌هایی همچون کیهان که پیگیر ماجرای فیشهای حقوقی بوده‌اند را بدون هیچ ارتباط موثقی به بیمه تعاون مشغول سازند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

7  +  1  =