امرالهی : مدیر عامل بیمه تعاون نمی شوم

مدیر عامل اسبق بیمه ایران و مشاور فعلی رئیس کل بیمه مرکزی خبر می دهند اما وی در گفتگو با رسانه ها اذعان داشت: مذاکراتی با او برای پذیرش مدیریت عاملی شرکت بیمه تعاون صورت گرفته اما به هیچ عنوان به سمت مدیریت عاملی هیچ شرکتی ورود نخواهد کرد.

به گزارش ریسک نیوز،طی هفته های اخیر  در حالی بیمه تعاون دوباره با چالش فقدان مدیر عامل مواجه گردیده که همچنان گزینه احتمالی این شرکت بیمه ای جهت مدیر عاملی به بیمه مرکزی مشخص نشده است  اگرچه که برخی گمانه زنی ها از حضور چهره های شناخته شده ای بر مسند مدیریت این شرکت خبر می دهند .

در این راستا در حالیکه برخی شنیده ها از حضور امرالهی ، مدیر عامل اسبق بیمه ایران و مشاور فعلی رئیس کل بیمه مرکزی خبر می دهند اما وی در گفتگو با رسانه ها اذعان داشت:  مذاکراتی با او برای پذیرش مدیریت عاملی شرکت بیمه تعاون صورت گرفته  اما به هیچ عنوان به سمت مدیریت عاملی هیچ شرکتی ورود نخواهد کرد.

گفتنی است ، طبق قانون تجارت تارمانیکه هنوز هیات مدیره جدید انتخاب نشده ، فعالیت هیات مدیره قبلی قانونی خواهد بود همچنین طبق قانون به مدت چهارماه تا انتخاب مدیر عامل جدید سرپرستی شرکت بر عهده رئیس هیات مدیره با قایم مقام خواهد بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

  ×  8  =  56