هوای اصفهان رنگ خون گرفت!

بنابر اعلام اداره کل محیط زیست استان اصفهان، هوای امروز استان اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شده است.

به گزارش ریسک نیوز،هجوم ریزگردها در اصفهان

از روز گذشته هجوم ریزگردها به شهر اصفهان موجب شده است تا در ۴۸ ساعت گذشته هوای استان اصفهان در وضعیت قرمز (ناسالم برای عموم مردم) ثبت شود. در این ارتباط   رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: امروز هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ با میانگین شاخص کیفی ۱۷۹  در وضعیت ناسالم برای عموم مردم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تمام ایستگاه‌های سنجش آلودگی اصفهان وضعیت ناسالم برای عموم مردم را نشان می‌دهد، افزود: شاخص کیفی هوای اصفهان در میدان احمدآباد ۱۹۲، بلوار دانشگاه ۱۸۶، خیابان پروین ۱۸۰، خیابان رودکی ۱۷۱، میدان امام حسین (ع) ۱۸۱، چهارباغ خواجو ۱۶۷، و بزرگراه خرازی ۱۹۱ گزارش شده است.

رئیس اداره امور آزمایشگاه‌های محیط ‌زیست اصفهان بیان داشت: روز گذشته نیز با ثبت وضعیت قرمز در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی در  سطح شهر اصفهان و با میانگین شاخص ۱۸۲ وضعیت هوا به صورت ناسالم برای عموم مردم ثبت شد.

وی ادامه داد: همچنین در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلودگی در استان اصفهان به جز کاشان نیز در این دو روز وضعیت ناسالم برای عموم مردم گزارش شده است.

صادقیان  با بیان اینکه شاخص کیفی در بازه ۱۵۱ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم هوا برای عموم مردم است، تاکید کرد: بر این اساس  بهتر است مردم از تردد بیهوده و غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند و به ویژه گروه‌های حساس بهتر است از منزل خارج شوند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
اخبار مرتبط
ارسال نظر

89  −  88  =